Troy Brennan u Južnom Bostonu je glavni. Šef cijelog grada. Sin mrtvog mafijaša koji je naslijedio njegovu reputaciju, a svojim ponašanjem podigao se na ljestvici mafijaša. Ne voli. Ne oprašta. Osvećuje. “Popravljač” koji sredi tuđi nered. On će vas ili uništiti ili spasiti. Ipak, koliko god okrutan bio pred jednom ženom se mijenja. Svojom suprugom. Ženom koju je obećao oženiti, a on svoja obećanja ispunjava. Koliko god mu to bilo teško priznati on sam shvaća da njegova supruga nije ista kao sve ostale koje ga žele zbog novca i moći. Ona je drukčija, a zbog nje se i on mijenja. Upoznaje svoju skrivenu stranu. Stranu koja ga može koštati života.
Sparrow Raynes potpuno je bezlična i nepoznata žena. Nikada nikome nije zapela za oko. Zato joj nije jasno kako se našla u ovom položaju. Žena koja je samostalna jer se oduvijek morala brinuti za sebe. A onda ju je on oteo i ona više nema ono najbitnije, nema svoju slobodu. Želi ju pokoriti. Želi ju slomiti. Ali što je on okrutniji to je ona sigurnija u sebe. Strah je nestao i sada se pojavila ljutnja. Oteta je, morala se udati za muškaraca kojeg prezire. Za ubojicu. A ipak, kako vrijeme prolazi tako ona otkriva da se iza neustrašive i samouvjerene fasade tog muškarca skriva netko tko brine, netko tko želi ljubav. Može li prijeći preko tajni koje se otkrivaju? Može li voljeti okrutnog muškarca koji ubije bez da trepne?
Wow. Samo to. Te riječi najbolje opisuju ovo što sam pročitala. Od prve do zadnje stranice WOW. Savršeno. Prekrasno. Opasno.
Iznenadila sam se i to pozitivno. Očekivala sam priču koja je čisti seks, bez emocija, bez neke ozbiljnije priče. A dobila sam pravu suprotnost. Ima seksa, vjerujte mi, ima ga dosta. Ali sve to je upakirano nekako drukčije. Sviđa mi se taj stil. Upoznajemo svijet mafije. Svijet u kojem nema mjesta osjećajima. I koliko god bizarno bilo ipak navijamo za glavnog lika. On je i negativac i pozitivac u cijeloj priči i jednostavno osvaja naša srca. Definitivno je pravi primjer za “bad boy” muškarce koji jako lako osvajaju naša srca, ali ih i slamaju.
Ima nešto u ovoj priči što me osvojilo odmah u startu. Glavna junakinja i njezina hrabrost. Njezin sarkazam. Njezina samouvjerenost. Njezina otpornost. Njezina borba. Svijet u kojem živi je svijet muškarca, ali ona ne dopušta da ju to odvrati od njezinih snova, njezina života i slobode. Nije ovo samo seksi priča. Puno je više od toga. Tu je priča o hrabrosti, o iskrenoj i pravoj ljubavi. O emocijama koje se rađaju, o nadi i oprostu.
Ipak, priča je stvarno seksi i uzbudljiva. Napeta i dinamična. Priča teče bez stajanja, kada sam ju uzela u ruke nisam ju ispustila do zadnje rečenice. I moram priznati, čitala sam ju u pravo vrijeme. Baš kada mi je ovakva brza, seksi, uzbudljiva, a opet prekrasna priča trebala.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke. Definitivno najbolja pročitana knjiga ove godine.