Daphne Dale sanja o pravoj, iskrenoj, romantičnoj ljubavi. Odlučila se javiti na oglas u novinama i tu njezina priča počinje. Preko oglasa upoznala je ljubav svog života. Ali zašto bi bilo jednostavno kada može biti komplicirano? Postoje problemi, naravno. Kako bi upoznala muškarca koji joj je osvojio srce svojim pismima mora otputovati na Tabithino vjenčanje. U srce neprijateljskog teritorija. Njezina obitelj Dale mrzi obitelj Seldon i to već stoljećima. A ona je upravo došla na njihovo imanje, u srce grijeha. Nitko za to ne zna, ali ona pokušava upoznati muškarca kojeg voli i s kojim planira provesti ostatak svog života. Ali svaki plan upoznavanja joj propada, a Henry Seldon joj diže tlak. Iako, kako vrijeme prolazi tako se i njezino mišljenje o jednom Seldonu mijenja. Ali koga ona želi, muškarca kojeg nikada nije upoznala ili muškarca koji joj se stalno nalazi na putu?
Lord Henry Seldon žrtva je prijateljskog zezanja. Njegov nećak i najbolji prijatelj ostavio je oglas u novinama kako traži ženu i sada je na njegovu adresu došlo stotine i stotine pisama. Nitko ne zna o kome se zapravo radi pa je mislio samo odgovoriti na jedno koje ga je zaintrigiralo. Ali pismo po pismo i odjednom je shvatio da se zaljubio u ženu koju nikada nije upoznao. Svim silama pokušava ju upoznati na vjenčanju. Ali smeta mu jedna žena iz Dale obitelji koja je kao uljez na njegovom teritoriju. Gdje god krene ona kao da je već ispred njega. Ali kako vrijeme prolazi sve više želi da je jedna Daphne Dale ista osoba koja mu piše pisma. Problem je što je on užasno tvrdoglav i ne želi to priznati nikome pa ni sebi.
Može li se stoljetna mržnja između dvije obitelji zaboraviti i sklopiti primirje?
Uvijek sam mislila kako mi je lakše pisati pozitivna mišljenja o nekoj knjizi od onih negativnih. Ali sada mi je problem napisati mišljenje za knjigu koja me potpuno i nadasve oduševila. Kako napisati nešto o savršenoj knjizi, a da ne zvuči previše nahvaljeno? Ali u ovom slučaju to je nemoguće. Jednostavno ju moram dići u nebesa jer ovo mi je do sada najbolja knjiga pročitana u ovoj godini, ali iako je tek početak godine iskreno vjerujem da se neće maknuti s mjesta broj jedan i do kraja same godine. A možda i duže vremena.
Prvo, iznenadila sam se koliko je stil pisanja drukčiji od one prve iz serijala. Prva je bila upoznavanje s likovima i samom tematikom serijala i bila mi je jako dobra. Ali ova, ova je ajme meni. Savršena. Prekrasna. Jedinstvena. Jesam već napisala savršena? Stil pisanja je potpuno drukčiji. Dok u prvoj knjizi prevladavaju opisi i priča koja je spora ovdje imamo jako puno dijaloga i vrlo brzu dinamiku priče. Kroz cijelu priču prevladava humor i rekla bih sreća. Priča je stvarno raskošna i uzbudljiva i napose posebna.
U glave likove sam se zaljubila, ne doslovno, ali ipak ih obožavam. I lorda Seldona i vrckavu i hrabru Daphne Dale. Autorica je stvorila izvanredan odnos između njih i jednostavno se morate uživjeti u cijelu priču i u njihov mali rat, borbu za prevlast. A stvarno vam neće biti problem uživjeti se u ovu priču jer je jako uzbudljiva, na trenutke napeta, ali prekrasna. I da, previše je hvalim, ali ovakva priča s ovakvim stilom pisanja to je zaslužila. Jedva čekam iduću iz serijala, ali vjerujem da mi nitko neće moći zasjeniti ova dva glavna lika koji vas uhvate u svoje i ne puštaju do samoga kraja. Naravno da navijate za njihovu sreću i ljubav, ali ipak će vam se svidjeti neizvjesnost i uzbuđenje njihovih prepirki i međusobnog ratovanja.
Tema priče je možda već viđena, ali ipak začinjena na drukčiji način pa je ipak drukčija. Ako me razumijete što želim reći? Možda ima sličnih tema, ali nema potpuno istih. A ovi likovi je čine posebnom. Unikatnom.
Moram priznati da se nisam ovom nadala kada sam ju uzela u ruke za čitanje. Očekivala sam nešto više slično prvoj priči. Ali ovakvu priču nisam očekivala, a niti priču napisanu na ovakav način. Ne znam kako vam dočarati svoje osjećaje. To je onaj najveći problem kod ovakvih knjiga. Toliko emocija i toliko želje da vam prenesem svoje oduševljenje, ali ne postoji dovoljno riječi kojima bih to mogla prenijeti vama. Ne mogu vam opisati dovoljno svoje oduševljenje kako bi mogli shvatiti tu buru emocija koje je ova priča izazvala kod mene.
Likove obožavam, to ste već shvatili. Odlično su okarakterizirani. Tema mi se stvarno svidjela. Stil pisanja me oduševio. Autorica je i u ovu priču ubacila i druge likove koji će vjerujem dobiti svoje vlastite priče i mogu iskreno reći kako jedva čekam. Ako budu imalo poput ove bit ću presretna.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu, prekrasnu, savršenu priču. Nemojte da vam prva priča iz serijala odredi cijeli serijal jer to će vam biti pogreška. Ova priča je zaslužila sve moje hvalospjeve.