Olivia Bevelstoke drukčija je mlada dama od svojih prijateljica. Željna pustolovina odbila je već dosta udvarača, a sada svoje vrijeme provodi u slušanju priča koje su vjerojatno izmišljene. Jedna od tih priča je o njezinom novom susjedu. Prijateljice joj prenose kako je ubio svoju zaručnicu i da vjerojatno živi pokraj ubojice. Ona u to ne vjeruje niti sekunde, ali znatiželja u njoj pobjeđuje pa ga počinje špijunirati. Sa svog prozora vidi u njegovu radnu sobu, a on je čudan, po cijele dane gleda u papire. I to bi možda ostalo na običnom špijuniranju susjeda da ju on jednog dana nije vidio. Od tada njezina prava pustolovina tek kreće.
Sir Harry Valentine radi za Ministarstvo rata, ali njegov posao je dosadan. Bavi se prevođenjem papira. Nije špijun, ne u pravom smislu, ali ubrzo bi to mogao postati. Sve zbog jedne znatiželjne susjede. Nakon što otkrije kako bi se njegova prekrasna, znatiželjna susjeda mogla zaručiti za ruskog princa koji je moguća opasnost, ona postane njegov zadatak. Ali prekrasan, vrlo zadivljujuć zadatak. Što kada zbog nje poželi nešto što nikada nije?
Još jedna prekrasna knjiga ove autorice. Priznajem da mi nije poput ostalih, vidi se mala razlika u stilu pisanja. Ali i dalje je odlična. Tema mi je super, malo drukčija nego što smo navikli čitati kod ove autorice. Ubacila nam je dio radnje koja nije samo ljubavna i to mi je super. Dijalozi među likovima su čisti urnebes smijeha. Čak sam neke dijelove čitala više puta jer sam se smijala do suza. Likovi su super. Brzo se uvuku u srce i ostanu vam u sjećanju. Bar meni. Uživala sam u cijeloj priči. Jednostavno vam ne mogu dočarati dovoljno koliko sam oduševljena likovima i njihovim razgovorima u priči. Sarkazam je glavni dio samih razgovora, a to sam već i prije govorila koliko volim.
Što se tiče stila pisanja malo mi je u početku bilo više monologa od dijaloga. Ne znam zašto, ali jednostavno sam mislila da je priča sporijeg tempa, a zapravo sam ju pročitala u tren oka. Sama sam sebe iznenadila. Umor i knjiga u kasne sate čine čuda. Ali uživala sam. Vjerujem da s Quinn nikada ne mogu pogriješiti. Sve njezine knjige do sada sam obožavala pa tako i ovu.
Od mene imate sve preporuke.