Sebastian Griffin, vojvoda od Melbournea, jedan je od najmoćnijih ljudi u Engleskoj. Njegova riječ je zakon. Njegovo mišljenje je bitno. Prije četiri godine ostao je bez supruge, kćer koju su zajedno odgajali sada odjednom odgaja sam. Te četiri godine bez nje za njega su patnja. Niti jednom nije pomislio na drugu ženu. Niti jednom nije pomislio kako će opet voljeti, kako će opet osjetiti strast. A onda se dogodila ona. Od svih žena na ovom svijetu on poželi nju. Nikada nije bio dio skandala, ali ona ga samo na to tjera. Zbog nje je voljan riskirati svoj čisti obraz. Zbog princeze koja krije tajne.

Josefina Katarina Embry prekrasna je mlada dama. Ona je princeza jedne jako male, nepoznate zemlje. U Englesku je došla u pratnji svojih roditelja, vladara i kraljice te iste male zemlje. Svi su ih prihvatili, prigrlili u svoje visoko društvo. Svi žele biti dio te nove kraljevske obitelji. Osim vojvode od Melbournea. Samo on ne želi ništa s njima, a opet, stalno je kraj nje. Taj prekrasan, bezobrazan, strogi muškarac koji je u njoj probudio strast. Tajne koje ona krije on ne smije otkriti. Ali sve ostalo želi mu dati. Svoje tijelo i svoje srce.

Jeste li ikada čitali knjigu zbog koje ste imali trnce u tijelu čitavo vrijeme dok vam je bila u rukama? Jeste li ikada čitali knjigu za koju ste znali da je to ono što ste čekali? Jeste li ikada čitali knjigu u kojoj ste pronašli izmišljeni lik, a osjetili ste kao da stvarno postoji? Ili ste jednostavno pronašli muškarca svojih snova? Znam da zvuči površno, ali ne mislim po izgledu. Budimo realni, to je izmišljeni lik koji je opisan riječima. Iako i to može stvoriti sliku u vašem umu. Ali mislim na osobu koja je sve što znate da ste oduvijek željeli, svojim ponašanjem i svojim karakterom. E pa za mene je to Sebastian. I da, potpuna suprotnost mom suprugu izgledom, ali i karakterom. Ne znam zašto. Možda nam treba taj neki tajni, izmišljeni svijet. Nešto samo naše. Nešto suprotno od naše stvarnosti.

Ono što vam stvarno moram reći je da ja ovu knjigu obožavam. Ova godina mi je krenula s ovakvim knjigama, ali iskreno, u zadnje vrijeme imam potrebu za ovakvim laganim pričama. Iako, ova priča nije baš jednostavna. Autorica je to jako dobro zakomplicirala. Zapleti, uzbuđenje i napetost vode vas kroz cijelu priču. Strast pršti na sve strane. Uvuče vas u svoje i ne da vam van. Kao nekakva ovisnost. Morate čitati sve u jednom dahu, bez pauze. Izgubila sam cijelu noć na ovu priču, ali uopće mi nije žao. Vrijedilo je neprospavane noći i teškog jutra nakon toga. Vrijedilo je i samo mi je krivo što je ovo tek treća knjiga ove autorice koju sam pročitala. Ostale sam odmah stavila na popis za kupovinu jer ih želim na svojoj polici. Ali Sebastian će ostati moj najdraži muški lik.

Zanimljivo je kako je priča zasnovana na jednom istinitom događaju. Sve je izmijenjeno, ali ipak taj događaj autorici je dao ideju za knjigu. Autorica nam to objašnjava na kraju priče. I samo još više podiže ocjenu za ovu knjigu. A od mene ima čistu peticu.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu priču punu smijeha, ali i uzbuđenja. Vjerujem da ćete uživati poput mene.