Eliza je imala samo jedanaest godina kada je svjedočila smrti svoga oca. Sada godinama kasnije opet se nalazi u Indiji. U svojoj dvadesetosmoj godini postala je udovica i donosi odluku koja će joj promijeniti život. Odluči se posvetiti svojoj fotoreporterskoj karijeri. Stari obiteljski prijatelj i član britanske vlade organizira joj put u Rajuputan u Indiji kako bi fotografirala maharadžu, njegovu obitelj i mjesto gdje žive. Dolazi u palaču koja bi trebala biti mjesto njezinog života idućih godinu dana. Palača je puna raznih ljudi, raznih staleža. Upoznaje princa Jaya, maharadžina naočitog brata. On joj postane pratnja i najbolji prijatelj. Imaju puno toga zajedničkog pa i način razmišljanja. Eliza postaje svjesna siromaštva, ali i nepravde među ljudima. Svi su svjesni strasti i nečega većeg što se događa između njih dvoje, ali ne gledaju svi blagonaklono na njihovu vezu. Eliza je mnogima trn u oku od samog dolaska. Mogu li učiniti išta kako bi pomogli ljudima? Mogu li slijediti svoje srce?
Ovo je povijesna fikcija puna emocija, ljubavi, nade, tuge, nepravde. I u ovoj knjizi možemo prepoznati stil autorice koji je poseban, drukčiji. Autorice nam je uspjela stvoriti svijet tako realan i opipljiv da se izgubite u priči, imate osjećaj kao da plovite rijekama riječi i radnje, a samo želite doći do kraja kako bi saznali što će se dogoditi. Priča je puna drame i napetosti.
Ova knjiga je ipak malo drukčija od drugih jer autorica puno više spominje politiku države, politiku mjesta i politiku ljudi u priči. Opisi Indije su zadivljujući. Ipak u priči ima dijelova koji su me zgrozili, zakoni Indije u tridesetim godinama dvadesetog stoljeća su za žene bili katastrofa. Uvjerenja ljudi i njihov način razmišljanja i života u ovoj priči me ne iznenađuje, ali me rastužuje.
Dugo sam odgađala čitanje ove knjige. Nisam ljubiteljica Indije i priča smještenih u toj zemlji, ali ipak me znatiželja povukla. Priča mi ima samo jednu zamjerku, a to je puno više opisa od dijaloga. Za nekoga tko voli Indiju to je super činjenica, ali meni je bilo malo previše. Nije narušilo ljepotu priče, ali ju je dosta usporilo. Ipak, ovom pričom, bez obzira na količinu opisa, uplovit ćete u svijet tajni, spletki, ali i iskrene ljubavi.
Imate moje preporuke. Dužina opisa nije mi uništila sami čar priče, teme i likova.