Cassie Hanwell je drukčija. Odrasla je s ocem nakon što ih je majka napustila i jednostavno je sve ženstveno izbacila iz svojega života. Radi u vatrogasnoj postaji, najbolji prijatelji su joj vatrogasci, a ona je s vremenom postala prava profesionalka u svom poslu. Nema toga što joj može stati na put. Kao žena u svijetu muškaraca morala se uvijek duplo više truditi, duplo više vježbati i duplo više biti hrabra. To je posao u kojem nema mjesta osjećajima. Ono što je problem u njezinom životu su emocije, ljubav, sreća uz muškarca. Od toga je odustala kada je njezina majka ostavila oca i nju, brak i sreću iza sebe i otišla s drugim muškarcem. Jedan dan promijenit će čitav njezin život i sreću. Zbog majčinog zdravlja i problema koji se dogodio na poslu ostavlja sve za što je živjela i odlazi u nepoznato. Odjednom se nalazi u vatrogasnoj postaji gdje njezini novi kolege ne žele “damu” u svojoj postaji. Ali nije samo to problem. Odjednom mora živjeti s majkom koja želi nadoknaditi vrijeme koje su izgubile. Svjesna je kako mora proći patnju od kolega kako bi je prihvatili, sretna je jedino što to ne mora prolaziti sama. Isti dan kada je ona došla u postaju dolazi i novak, muškarac u kojeg je tako lako zaljubiti se. Sama sebi govori kako ne smije pokleknuti, ona je bolja od toga, ljubav joj ne treba, ali što više vremena provodi s njim njezino samopouzdanje sve je slabije i lagano popušta. Svjesna je da bi njihova veza uništila sve za što oduvijek živi. Mora se truditi biti što dalje od njega. Mira biti jača. A i s majkom je ista situacija, ne želi joj oprostiti. Može li izdržati? Može li njezin ponos biti jači od osjećaja što se rađaju u njoj?

Ne znam zašto, ali nije mi se čitala ova knjiga, stalno sam ju pogledavala, ali nije mi se čitala. A onda sam ju ipak uzela u ruke i dok ju nisam pročitala nisam ju ispustila iz ruku. Savršena. Odlična. Prekrasna.

Volim kada me knjige ovako iznenade. Na osnovu naslovnice mislila sam da je tema knjige drukčija. Mislila sam da nema toliko veze s ljubavi. Ali bila sam u krivu i drago mi je što sam ju uzela i shvatila koliko sam na osnovu naslovnice pogriješila. Nije to prvi put, vjerujem da nije ni posljednji, ali drago mi je. Takve knjige me najviše iznenade i oduševe.

Ovo je priča o ženama u svijetu muškaraca, o njihovoj borbi za ravnopravnost. Muškarci ponekad zanemaruju snagu žene, a ne bi trebali. Žene su dovoljno snažne i fizički i psihički poput muškaraca. Naravno da ima iznimki, ali ima ih u muškom svijetu. Biti vatrogasac nije samo muški poziv, isto tako neki ženski poslovi nisu samo ženski, postoje muškarci koji se u ženskom svijetu sasvim dobro snalaze. Zapravo, ovom knjigom autorica pokušava pokazati kako je to sve jedan svijet, a u njemu ravnopravno mogu sudjelovati i muškarci i žene.

Ovdje je priča i o ljubavi. Onoj tihoj, iskrenoj, jakoj ljubavi. Onim pravim, nježnim, snažnim osjećajima. Ljubav koja se rađa iznenadno, ali traje zauvijek.
Priča je tu i o oprostu. Istinskom oprostu koji svima može donijeti emocionalno iscjeljenje. Biti hrabar ponekad je teško, biti hrabar za sebe i svoje osjećaje još je teže. A ovdje možemo vidjeti kako smo najhrabriji kada prihvatimo sami sebe, svoje greške i svoju ranjivost. Kada prihvatimo da ćemo uvijek na neki način biti slabi, kako ćemo uvijek imati svoje male mane koje nas čine ranjivima, tada ćemo shvatiti pravu snagu koju nosimo u sebi.

Meni je ovo prekrasna priča puna odličnih likova. Tempo je dinamičan što mi se jako sviđa. Priča se jako brzo čita i svaka stranica je jako zanimljiva. Svako novo poglavlje je odlično. Sve je nekako prekrasno i odlično dozirano i sviđa mi se taj stil. Želim još ovakvih priča ove autorice.

Moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu priču imate.