Eva Ward napušta Hollywood. Nakon sestrine smrti ništa ju više ne veže za radno mjesto. Želi sestrin pepeo odnijeti na mjesto gdje joj je sestra bila sretna. Vraća se u staru kuću na obali engleskog Cornwalla. Prisjeća se koliko je bila sretna i bezbrižna u djetinjstvu zajedno sa svojom sestrom upravo tu na tom mjestu. Ubrzo joj pozornost odvlače tajanstveni glasovi koji nisu iz njezinog vremena. Iz nepoznatog razloga Eva se počne vraćati u prošlost.
Daniel Butler je vrlo stvaran, ali isto tako on živi u prošlosti. Stvarnoj prošlosti. Vrlo brzo prihvaća nepoznatu ženu koja dolazi iz budućnosti. Jedini problem je što ni on ni ona ne znaju kada će ona doći niti kada će jednostavno otići, vratiti se u svoje vrijeme. Ali zbog snažnih osjećaja koji se počinju buditi između njih odlučuju uživati u svakom trenutku koji mogu provesti zajedno. Eva mira donijeti odluku, mora odlučiti gdje joj je umjesto. U dalekoj prošlosti u zagrljaju muškarca kojeg voli ili u budućnosti gdje nema nikoga kraj sebe.
Čim sam pročitala kratak sadržaj na poleđini knjige znala sam da će me priča osvojiti. Ja obožavam priče u kojima se likovi vraćaju u prošlost. U neki zaboravljeni svijet o kojemu smo samo čitali. Vratiti se vrijeme o kojemu znate više od ljudi koji žive u tom vremenu može biti prednost, ali i nedostatak. Već znate što se događalo, znate jer ste učili o tome, čitali, proučavali. Taj spoj prošlosti, sadašnjosti i budućnosti me oduvijek fascinira. Načine na koje autori spajaju različite svjetove jednostavno obožavam. Velika sam ljubiteljica povijesti pa to ima jednu veliku ulogu u obožavanju takvih priča. A kada se u takvu priču doda i ljubav onda meni nema greške.
Ovo je zapravo prva knjiga ove autorice koju sam pročitala i sviđa mi se njezin stil pisanja. Sviđa mi se kako je stvorila realne likove. Sviđa mi se kako je vješto spojila dva naizgled nespojiva svijeta. Odradila je odličan posao na povijesnoj priči i dala onu potrebnu dozu realnosti i istine zbog koje nam je lakše vjerovati u ovu prekrasnu priču. Mene je potpuno osvojila.
Kroz cijelu priču proteže se tema doma. Gdje je dom? Dom je tamo gdje je srce. Tamo gdje ste sretni. Tamo gdje ste sigurni, bezbrižni. Tamo gdje vam je ljubav. Dom nije samo mjesto, dom su i ljudi. Ljudi bez kojih ne možete zamisliti svoj život. Dom je osmijeh na licu, sreća u srcu. Dom je ljubav.
Imate sve moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču zbog koje ćete se poželjeti vratiti u prošlost.