Doktorica Garrett Gibson ponosno nosi muško ime, a sukladno tome jedina je žena u Engleskoj koja ima muško zanimanje. Ona je doktorica, jedina doktorica u Engleskoj. Odvažna je, neovisna, hrabra i ponosna na sebe, svoja postignuća i svoje zanimanje. Život je pun prepreka i ljudi koji joj ne vjeruju jer je žena i smatraju je manje vrijednom u svijetu muškaraca, ali ona se bori i ne odustaje. Jedino što joj oduzima vrijeme je njezin posao, za ljubav nema vremena niti vjeruje u nju, sve dok ne upozna muškarca od kojeg će joj zaklecati koljena. Upravo zbog njega naći će se na prekretnici svog života. Morat će donijeti odluku koja će joj promijeniti život, ali i probuditi skrivene osjećaje u njoj.
Ethan Ransom je bivši detektiv Scotland Yarda, a sada je špijun, tajni agent. On je tajna za koju nitko u Engleskoj ne zna. Tako bi trebalo i biti. Nevidljivost je dio njegovog posla. Zbog nikoga do sada to nije poželio promijeniti, a onda je upoznao nju, previše samostalnu i previše buntovnu mladu doktoricu i želi joj dokazati da je on više nego što ona misli. Dogovore se kako će nakon jedne strasne noći postati stranci, ali nakon što ju je imao u rukama više ne želi živjeti bez nje. On je opasnost, a ona ubrzo postane dio njegovog najopasnijeg zadatka. Ali čak i najbolje planirani zadatci nekada krenu u krivom smjeru pa se tako Ethan nađe na rubu života, a Garrett mora dokazati da je najbolja i najhrabrija doktorica koja postoji.
Još jedna prekrasna knjiga iz serijala. Ne mogu birati koja mi je najbolja jer su sve odlične, ali mi je ovaj ženski lik do sada najbolji i najdraži. Autorica je stvorila glavni ženski lik, Garrett, po uzoru na lik i djelo doktorice Elizabeth Garrett Anderson. Ona je stvarno uspjela upisati i završiti medicinu na Sorboni. Godine 1873. izborila se za licencu i postala prva liječnica u Engleskoj. Isto kao i Garrett iz naše priče, ova žena je bila hrabra i ispred svog vremena.
Autorica je u priču uklopila još istinitih činjenica kao što je zagađenje Temze u to vrijeme i opasne bolesti koje su se dogodile zbog te rijeke. Isto tako, u priču je uklopila i istinu o tajnoj službi s desetoricom specijalaca pod vodstvom Edwarda Georgea Jenkinsona. Spominje se i transfuzija i sve njezine tajnovitosti, liječnici i znanstvenici dugo godina nisu mogli dokazati niti shvatiti kako spasiti život pomoću transfuzije krvi.
To mi se stvarno svidjelo, to što je autorica spojila fikciju s istinom. Napravila je odličan spoj i to na vrlo zanimljiv način. Priča je dinamična, brzo se čita i vrlo je zanimljiva zbog svih tih povijesnih činjenica, ali i samih likova. Priča odiše humorom, ali i dirljivim emocijama. Dobili smo spoj povijesti, ljubavi, smiješnih dijaloga i neizvjesnosti. Uzbudljiva je i napeta, a uživa se maksimalno.
Ja sam uživala u svakoj stranici i nadam se da ćete i vi. Moje najiskrenije preporuke definitivno imate.