I Ching, izvorište konfucijanizma i taoizma, drevni je tekst. Zahvaća brojne domene i stoljećima se tumačio na mnogo različitih načina i koristio za vrijeme životnih prekretnica. Najveća životna bogatstva, blagostanje, razumijevanje i mir, postižemo držeći se vlastitih pozitivnih kvaliteta.
Na samom početku knjige imamo objašnjenje što je to I CHING te kako se njime služiti. Prvo imate zadatak gdje morate stvoriti svoje linije, tim linijama dobivate vlastiti heksagram. A nakon toga imate i ključ za određivanje heksagrama. Ovo je zapravo na neki način i zabavno, ali i poučno. Nakon toga dobivate i objašnjenja za sve linije, polako se pomičemo prema naprijed, zapravo dobivamo objašnjenja našeg karaktera. Svatko ima svoj heksagram, svi mi imamo svoje posebne linije života, linije karaktera, linije osjećaja. Sve to je povezano i ova knjiga nam pomaže shvatiti sve to. Objašnjava nam na neki način stvarno prepoznaje. Moram priznati da sam odradila po uputama i kada sam pronašla svoj heksagram išla sam ga iščitati, pročitati objašnjenja za svaku liniju i iskreno većina je pogođena. Stvarno sam čitala ono što predstavlja mene i daje mi savjete kako biti bolji, uspjeti. Ne znam koliko će to u stvarnosti pomoći, ali bilo je zanimljivo ovo odraditi. Svaki put kada se osjećamo da trebamo savjet ili pomoć prema napretku samo trebamo ponovno baciti kovanice i stvoriti novi heksagram koji će nam dati novi savjet.
Ova drevna knjiga preživjela je tisuće godina u različitim oblicima. Smatra se temeljnim tekstom kineske mudrosti i filozofije. Utjecala je na mnoge mudrace poput Konfucija. Ovo je proročanstvo koje živi i diše. Učitelj na kojeg se možemo osloniti za besprijekoran savjet na svakoj prekretnici našeg života. Ova knjiga obraća nam se izravnim savjetom što učiniti sada, u ovoj situaciji, svaki put kada nam je potreban savjet kako ići naprijed. Svi mi imamo dobro i zlo u sebi, a ova nas knjiga uči kako da ono dobro u nama prevlada, kako biti slobodni od negativnih utjecaja.