Ovo je posljednji naslov u seriji romana Pravila lopova.
Chase, najtajanstveniji muškarac u Londonu. Svi ga žele vidjeti, ali on je poput duha. A kao takav vlasnik je najbolje i najelitnije kockarnice u Londonu. Ali samo noću postoji Chase, samo noću postoji Anna, a danju tu je lady Georgiana. Danju je ona vojvodina sestra, žena koju je skandal uništio kada je bila djevojka i sada ostatak svog života provodi u sjeni. Ali zato ona živi noću, ima skrivene identitete koji joj dopuštaju slobodu. Ona je najmoćnija žena (muškarac) u Londonu, a ipak sve što želi je sreća jer nju jedinu nije uspjela stvoriti.
Duncan West je medijski mogul. Od jednih novina kroz godine stvorio je novinsko carstvo, s tim došao je i novac. Sada je među najbogatijim muškarcima Londona. Iako nema naslov koji se veže uz njegovo ime bogatstvo mu otvara mnoga vrata. Na jednom balu spazi mladu lady Georgianu, a njegov novinski instinkt vuče ga prema njoj. Shvaća da ona nešto skriva, ali vrijeme provedeno s njom otkriva neke davno zaboravljene osjećaje. Ali kako otkriva njezine tajne tako i njegove prijete izlasku u javnost.
Moram priznati da mi je trebalo vremena za recenziju. Svaki put kad sam krenula pisati jednostavno nisam bila zadovoljna napisanim. Ova knjiga je zaslužila ljepše, bolje riječi. Ova priča zaslužila je drukčiju recenziju.
Tu su likovi koji su maestralno dobro okarakterizirani, opisani, stvoreni. To su likovi koji vam se od prvog poglavlja uvuku u srce. Tu je i činjenica kako je ovo kraj prekrasnog serijala. Tu je i tajanstvenost Chasea kojeg smo toliko žarko željeli upoznati, ali ovo nisam očekivala ni u najluđim snovima. Lik kojeg sam jedva čekala upoznati, lik o kojem sam kroz serijal stvorila jednu sliku u glavi, a onda dobijemo priču koja me protrese i razbije sve ono što sam do tada zamislila. Spoj tri lika u jednom, njihove karakteristike, njihove tajne i tajni životi, a sve je to zapravo jedna osoba, čini ovu priču kompleksnom i uzbudljivom, napetom. Tajne koje se pokušavaju sakriti, tajne koje vrijede više od novca, od zlata, od naslova. Tu su i tajne zbog kojih se oduzimaju životi, ali i pokreću novi. Stvarno odlično zamišljeno i onda odlično realizirano od strane autorice koja je dala sebe u ovu zadnju knjigu. Vidi se ta ljubav na stranicama, vidi se taj trud, ali i talent.
Dakle, imamo likove koji su odlični, imamo temu koja je drukčija, mijenja nam rutinu ovakvih priča, daje nam nešto novo, drukčije. Imamo tu i tajanstvenost koja nas vuče prema svakoj idućoj rečenici, budi se naše novinarsko, znatiželjno čulo koje nas gura u otkrivanje istine. Svi mi imamo to u sebi, tu znatiželju zbog koje želimo saznati istinu, a autorica nam u ovoj priči to otkriva malo po malo, daje nam komadić po komadić kako bi pratili priču do samoga kraja. Odlično odrađeno.
Stil pisanja mi se sviđa kroz cijeli serijal, zadržala je svoj način pisanja i ostala je vjerna sebi i svojem stilu, načinu pisanja. Lagano gradi napetost, a kraj nam sve otkriva. Uzbuđenje kola kroz čitavu priču. Tajanstvenost i napetost glavni su adut u ovoj zadnjoj, finalnoj priči.
A onda imamo tu i ljubavnu priču. Dvije osobe koje više nisu ono što su bile prije. Prošlost i događaji u prošlosti su ih promijenili, prošlost ih je definirala kao osobe. Zbog prošlosti sada ne mogu jednostavno prihvatiti sreću, zbog prošlosti teško dolaze do mira i sreće koju su zaslužili. Ali ipak rado pratimo njihovo razvijanje ljubavi, njihovo opuštanje zidova oko sebe, njihovo prihvaćanje sudbine takva kakva je.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke, mene je priča oduševila i što je najbolje, priča me iznenadila, potpuno ne šokirala na početku. Sada mi je samo žao što je ovo kraj prekrasnog serijala. Uživala sam, vjerujem da ćete i vi.