Viktorijanska Engleska, vrijeme podjela na staleže, bogati i siromašni nemaju što raditi zajedno, a ipak tu je jedan dječak koji ima drukčije snove. James Lionel Falconer je dječak koji sanja bolji život. Uz oca provodi dane na tržnici, svjestan je svoje sreće što imaju krov nad glavom i što žive u donekle prihvatljivom dijelu grada. Ipak sanja kako će jednog dana biti uspješan, sanja svoje vlastito trgovačko carstvo. Svjestan je kako se za to mora izboriti i može i želi ostvariti svoj san. Od malih nogu pokazao je da je drukčiji, odrasliji razmišljanjem, pristojniji, a kako godine prolaze pokazuje da je pravi gospodin. Posjeduje dobar izgled i pamet, ali i ambicije i šarm koji mu puno pomažu u svom poslu. Brzo se uspinje u svom poslovnom planu i ubrzo ostvaruje svoj prvi cilj, Henry Malvern ponudi mu posao kojeg James sav sretan prihvaća. Nije niti svjestan da je to početak njegovog novog života.
Siromašna obitelj Falconer i bogata obitelj Malvern neočekivano se isprepliću. Postaju dokaz kako je sve moguće, samo treba sanjati.
Ovo je prvi dio epske povijesne sage, tako piše na koricama knjige i doista je tako. Prvi dio, a sada jedva čekam nastavak. Priča je pisana malo drukčijim stilom od onog na koji sam navikla. Priča započinje popisom likova, nisam bila niti svjesna koliko ćemo likova čitajući ovu priču upoznati. Sama priča podijeljena je na pet dijelova. Počinjemo kada je glavni lik bio dječak te kroz ostale dijelove priče pratimo njegovo odrastanje, ali i njegovo ostvarenje sna. Pratimo kako se mijenja iz dana u dan, kako neke želje postaju prošlost i ustupaju mjesto novim željama i ciljevima. Autorica je stvorila jako puno likova, ali potrudila se da svaki lik dobije svoj dio u priči. Po par poglavlja svaki novi lik dobije kako bi ih imali priliku bolje upoznati. Ipak, ovo je prvi dio i očito je to autorica tako i zamislila, osim glavne priče dala nam je pravo upoznavanje s mnoštvom likova koje ćemo najvjerojatnije susretati i u drugom dijelu.
Priča je meni počela slabije, ali kako je priča tekla tako i je i napetost rasla. Toliko sam se na kraju uživjela u samu priču da kada sam došla do kraja nisam mogla vjerovati da je to to. Autorica nam je dala kraj koji moli za nastavkom. Priča je stvarno raskošna, puna opisa likova, njihovih života, ali i života u to vrijeme, prepuna detalja koji su izvanredno istraženi. Pravo istraživanje je autorica provela prije pisanja same knjige jer sam imala osjećaj kao da sam odjednom tamo, na mjestu koje autorica opisuje detaljno i nekako realno, opipljivo. Priča je prepuna drame, od obiteljske do ljubavne. Likovi su odlično okarakterizirani. Savršeno dorađeno prema samom kraju. Napetost je na vrhuncu. Prava uzbudljiva priča koja vas dobro potrese tijekom čitanja.
Možemo vidjeti koliko je obitelj i njihova podrška bitna. Isto tako autorica nam daje uvid i u ljubav koja ne zna za godine. Kroz priču se provlači i tema pravog sna, sve se može ostvariti samo treba cijelo srce i dušu dati u ostvarivanje svojih snova. Kada radimo sa srcem radimo sretni. Nije dovoljno samo željeti, moramo se stvarno truditi i ne odustajati kada naiđemo na prepreke. To je još jedna tema koja se provlači kroz priču, nenadani događaji koji nam mijenjaju život. Sudbina koja se u trenu promijeni i odjednom je budućnost drukčija. U jednom trenutku ste sretni, mislite da ne možete biti sretniji, a u drugom ste na samom dnu, skupljate dijelove sebe kako bi preživjeli svaki sljedeći dan.
Ja sam se iznenadila, očekivala sam ljubavnu priču, a dobili smo uvod u nešto drugačije. Ima tu ljubavna priča, ali autorica je čuva za nastavak kojeg stvarno jedva čekam. Još nikada nisam tako detaljno upoznala likove prije same priče i moram priznati da kako je priča sve više i više išla prema kraju sve mi je bolja i bolja bila. Na kraju kada sagledam cijelu priču moram priznati da mi se sviđa. Drukčije. Raskošno. Dramatično. Skandalozno.
Imate sve moje najiskrenije preporuke za ovu knjigu.