Esther Thorel je supruga hugenotskog tkalca svile. Od nje se očekuje samo ono što žena može činiti, a to je biti ponizna i u svemu udovoljavati svome mužu. Ipak, njezino srce je drukčije. Voli umjetnost, stvaranje nečega novog i prekrasnog. Dan kada je spasila djevojku od javne kuće je dan kada se njezin život potpuno mijenja. Kako vrijeme prolazi tako dvije žene na neki način postaju prijateljice. Esther počinje žudjeti za svilom koja bi bila njezinih ruku djelo. Dok skriva tajnu od svog muža i kućanstva polako otkriva i neke osjećaje koje do sada nije osjetila niti prema svom mužu. Svjesna je da joj to nije dopušteno, ali srcu se ne da naređivati. Nesvjesno je pokrenula niz događaja koji će njezin život potpuno preokrenuti, ali i tuđi život dovesti kraju.
Sara Kemp kao djevojka je došla u London u potrazi za boljim životom. Ali čim su joj noge dotaknule tlo Londona već je bila u zamci. Nesvjesna događaja oko sebe, naivna i nevina postaje samo još jedna prostitutka čiji život nema smisla. Ali ipak uspije pronaći spas u novoj gospodarici. Kao njezina sluškinja zarađuje manje, ali bar je slobodna. Problem je što se nikada neće riješiti svoje prošlosti, a niti žene koja ju želi uništiti. Vrijeme provedeno kao sluškinja u kući majstora tkalca svile promijenit će joj život. Polako uči o svili, ali i o ljudima oko sebe. Nakon nekog vremena njezin život će napokon dobiti smisao, ali prijetnja oko nje je stvarna. Mora odlučiti kome može vjerovati.
Dvije žene pričaju nam svoju priču. Jedna svjesna života i ljudi oko nje, a druga potpuno nesvjesna okrutnosti svijeta koji je okružje. Priča je realna, brutalna, teška, iskrena. Na kraju knjige u bilješci autorice možemo vidjeti da je knjiga pisana po istinitim događajima, o istinitim ljudima, ali uz dodatak fikcije i promjene imena. To me iskreno iznenadilo jer u početku mi je priča bila sasvim u redu, napisana nekako iskreno, ali opet nije me oduševljavala kroz prvih par poglavlja. A onda sam saznala koliko ima istine u samoj priči i više nisam mogla prestati čitati. Potpuno drukčije gledam na knjigu kada znam da je zasnovana na istinitoj priči. Priča je tužna. Nema tu smijeha i uživanja, jednostavno pratite život, brutalnu realnost teškog života žena. Bez obzira dolazi li žena iz visokih krugova društvenog poretka ili sa samog dna ipak su to samo žene. U to vrijeme žena je bila nitko, ne može sama donositi važne odluke, ona ne upravlja svojim tijelom, vlastito mišljenje ne smije niti imati, a smatralo se da žena ne može sudjelovati u običnom razgovoru jer je to ipak previše za njezin um. Žalosno. Istinito, ali jako žalosno. Oduvijek znam kako je bilo ženama u to vrijeme, to je nešto što se uči kroz povijest, ali kada čitate ovakvu priču ipak se iznenadite. Iznenadila sam se stilu pisanja jer sam imala osjećaj kao da čitam privatne dnevnike koliko je priča zapravo realno dočarana. Priznajem da mi je sama knjiga pravo iznenađenje. Dvije žene koje su potpune suprotnosti na neki način nadopunjavaju jedna drugu, ali i u teškim trenucima jedna drugoj su najveća snaga. U ovoj priči ulazimo u svijet svile koji mi do sada nije bio previše poznat. Shvatila sam kolika je velika uloga svile u svijetu tada bila, kolika je njezina važnost. Pratimo teški put jedne žene koja želi biti dio tog svijeta. Dio svijeta koji pripada isključivo muškarcima. To je borba za prava žena, borba za život, borba za svoje vlastito mišljenje i slobodu. Ovo je priča o tajnama, izdaji, ali i o pravom prijateljstvu i želji za slobodom. Borba, želja, snaga, hrabrost, sve to uklopljeno je u ovu priču. Iako nema smijeha ipak ima dovoljno napetosti i neizvjesnosti, a zbog toga sam jedva čekala okretati stranicu za stranicom kako bih doznala istinu i tijek radnje. Priča vas jednostavno uvuče u sebe i ne pušta vas do kraja. Mislim da je ovo knjiga koja se pamti. Knjiga koja vas potiče na razmišljanje. Priča zbog koje postanete svjesni svoje sreće što više ne živimo u takvom vremenu. Sada, stotinama godina kasnije, žene i dalje vode svoje borbe, ali daleko smo od onoga kako je bilo i kako je sada. Ali ništa od toga ne bi bilo da nisu postojale žene poput ove koja je svoj život predodredila ženskim pravima i napretku. Knjiga me se stvarno dojmila, na neki način iznenadila.
Imate moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu, na svoj način prekrasnu knjigu. Prekrasna je na svoj neki teški, surovi način. Ova knjiga je život.