Elizabeth Montwright zna se brinuti sama za sebe. Ali ima maloga brata zbog kojeg treba svu pomoć. Njezin život je bio savršen sve dok jednog dana u obiteljskom domu nije došlo do masakra. Svi su ubijeni, cijela njezina obitelj, a ona i brat su uspjeli spasiti svoje živote. Sve što želi je osveta za njezinu obitelj. Spas uskoro pronalazi u Sokolu, moćnom barunu koji je iz njezinog doma istjerao ubojice. Sve što treba je spasiti njegov život kako bi joj on bio zahvalan, ali tijekom vremena provedenog s njim uskoro se rađaju nepoznati osjećaji.
Geoffrey Berkley zvani Sokol je među najmoćnijim ratnicima. Za sebe vjeruje da je pošten, ali i strog. Kada pred njega dođe Elizabeth sa svojim molbama sve što želi je njezino prekrasno tijelo. Zaklinje se da će ju čuvati i da će pronaći pravog ubojicu. Ali problem nastane kada shvati da je ona potpuno drukčija od drugih žena. Ona je hrabra i samouvjerena, lovi, bori se, svađa se. On pokušava stvoriti od nje poslušnu ženu koja zna gdje joj je mjesto. Ali kada shvati da ona želi ravnopravnost nije siguran može li takvu ženu pustiti u svoje srce.
Ovo je jedna slatka, lijepa, nježna priča o dvoje naizgled nespojivih ljudi koji samo traže svoju sreću. Na neki način se nadopunjuju. Njezin karakter dolazi do izražaja kroz cijelu priču, a on se bori sam sa sobom. Svidjela mi se priča, tema same priče. Obitelj, iskrena i istinska ljubav. Želja za srećom. Želja za boljim životom. Ovo je prva priča gdje su mi se zapravo više svidjeli sporedni likovi od onih glavnih. Nekako sam se povezala više sa sporednim likovima koji su odlični i bilo bi mi drago kada bi i oni dobili svoje priče.
Autorica je odlična u opisivanju prirode i mjesta u prošlosti pa se lakše možemo zamisliti na tom mjestu i u tom vremenu. Opisa ipak nema previše, sasvim dovoljno kako bi nezaustavljivo pratili priču. Odličan omjer dijaloga i opisa. Kada se sve zbroji dobili smo jednu dobru priču koja nas uvodi u neki novi svijet. Svidjela mi se, a pogotovo razgovori između glavnih likova koji su smiješni, sarkastični i zavodljivi. Odlična knjiga za opustiti se i uživati.