On je Vojvoda Ubojica. To je njegovo novo ime. Od aristokrata, mladića koji je imao sve, postao je nitko i ništa. Mara Lowe je žena za koju svi vjeruju da ju je on ubio. A on, Temple, Vojvoda Ubojica, te se noći uopće ne sjeća. Sjeća se samo buđenja u postelji punoj krvi. Sada, dvanaest godina kasnije, Temple vlada najmračnijim dijelovima Londona. Njegova snaga i šake su razlog što godinama vlada ringom, nepobjediv je. A sada je bogat i moćan, muškarac kojega nitko ne želi za neprijatelja. Sve što želi je iskupljenje za zločin koji misli da je počinio. A onda ga jednu noć prošlost posjeti. Sada kada polako otkriva istinu sve što želi je osveta. Dama koja se vrati u njegov život polako budi osjećaje koje on ne može kontrolirati i po prvi put postoji mogućnost da izgubi u borbi, borbi između ljubavi i mržnje.
Mara je prije dvanaest godina pobjegla i nikada se nije planirala vratiti u život kakav je imala. Ali njezin brat izgubi sav svoj i njezin novac u Templeovoj ekskluzivnoj kockarnici i ona nema druge mogućnosti osim pokušati ga vratiti. Njoj trebaju novci, a ona za to Vojvodi Ubojici nudi javno odrješenje od zločina koji on nije počinio. Javno će izaći u društvo, svi će vidjeti da je živa, on će dobiti odgovore, ali za to mora platiti. Ali kako vrijeme prolazi ona polako upoznaje muškarca kojem je uništila život i u njoj se budi nešto jako nalik ljubavi.
Ovo je treći naslov serijala Pravila lopova. Svaki nastavak mi je sve bolji i bolji i ovaj mi je za sada najdraži. Moram priznati da jedva čekam zadnji nastavak i priču u kojoj ćemo upoznati muškarca koji stoji iza te poznate kockarnice, a do tada sam uživala u još jednoj odličnoj priči. Obožavam Templea i njegovu priču. Sviđa mi se što autorica stvara realne, iskrene likove koji su odlično okarakterizirani. Sviđa mi se što su to sve likovi koji imaju jaki karakter, muškarci i žene. Sviđa mi se stil pisanja autorice, lagan i dinamičan sa zapletima na pravim mjestima.
Ova priča je uzbudljiva, napeta, vatrena i dirljiva. Iako autorica piše serijal o četiri muškarca koji vladaju najmračnijim dijelovima Londona, muškarcima koji nemaju krvnu vezu, oni su ipak obitelj. Njihove žene tu su jedna za drugu, svi zajedno čine sretnu obitelj. Pravi dokaz da su pravi prijatelji zapravo dio obitelji. Autorica nam daje uvid i u mračni svijet aristokracije, ali i kockanja, koliko je zapravo lako izgubiti sve što imaš u samo par krivih poteza.
Meni je knjiga odlična i stvarno sam uživala od početka do kraja. Nadam se da će se svidjeti i vama jer ovo mi je postao jedan od najdražih serijala.