Godina je 1944. Hugo Langley je britanski aristokrat koji se našao na meti protivničkih vojnika. Padobranom uspijeva izbjeći smrt u padu aviona, a onda pronalazi ruševine starog samostana i pokuša spasiti svoj život od Nijemaca. U tome mu pomaže mještanka Sofija. Svaki dan trudi se donijeti mu hranu i pomoć pri čemu svaki put riskira svoj život i život svoje obitelji. Stalna borba između života i smrti. Stalni strah od vojnika. Ljubav koja se postepeno rađa između njih dvoje još će ih više dovesti u opasnost.
Gotovo trideset godina poslije, Joanna, Hugova kći kreće u potragu za istinom. Sve kreće s jednim neodgovorenim pismom njenog oca. A ona je previše željna saznati kakav je njezin otac bio u prošlosti. To joj je ujedno i prilika kako bi izliječila svoje srce i dušu nakon izdaje muškarca kojeg je voljela. Odlazi u suncem okupanu Toskanu u potragu za istinom, a pronalazi tajne, laži i opasnost.
Prekrasna, stvarno prekrasna priča. Nisam uopće očekivala ovakvu priču kada sam knjigu počela čitati. Jako dirljiva i prekrasno napisana. Stil pisanja je stvarno drugačiji, nježan, prekrasan, dirljiv. Priča je ispričana tako da je jedno poglavlje prošlost i priča njezinog oca, a drugo poglavlje njezina priča i sadašnjost u kojoj se ona nalazi. Dobili smo odmah puno informacija i tajni za otkriti, a autorica nam ih polako otkriva tijekom čitanja i sve do samoga kraja nemamo sve položeno. A onda dođem do kraja i jednostavno gledam i gledam u knjigu s čuđenjem jer dotaknula me u srce tijekom čitanja. Takve knjige ostavljaju neizbrisiv trag na nama čitateljima. Dirljiva, prepuna intriga i tajni, a opet prekrasna na svoj neki poseban način.
Čitala sam već slične knjige, ali ova knjiga me baš oduševila. Tema, likovi, istinska ljubav i pokušaj shvaćanja istine u prekrasnoj Italiji. Jako lijepi opisi kojih ima sasvim dovoljno kako bi se osjećali kao da se nalazite tamo gdje su likovi, ali ne previše kako ne bi bilo zamorno. Savršeno dozirano. Savršeno napisano. Jednostavno savršeno. Upoznajemo ljude koji se bore za život i svaki dan je nova pobjeda. Upoznajemo rat koji oduzima više od samoga života. Ali upoznajemo i nadu u bolje sutra, vjeru u spas.
Imate sve moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču o životu i smrti u vrijeme rata, ali i nakon završene borbe.