Emmaline Marlowe nema više izbora. Mora se udati, ali ne za muškarca kojeg voli, čak ne ni za muškarca koji joj se sviđa. Njezin muž uskoro će postati muškarac koji joj može biti djed. Nije sretna, ali zna da nema izbora. Njezina obitelj propada u dugovima i ovo je jedini način kako može spasiti cijelu obitelj od propasti. Njezin budući muž, vlastelin Hepburnova klana, okorjeli je neprijatelj klanu Sinclair. Nitko nije očekivao da će nevjesta biti oteta upravo na dan svog vjenčanja. Ono što ona nije očekivala je njegova privlačnost. Shvatila je ironiju života, dok je bila na korak prema svojim zavjetima starom, oronulom muškarcu, otme ju prekrasan i mlad muškarac. Muškarac zbog kojeg joj se javljaju osjećaji koje do sada nije nikada osjetila. Ali može li privlačnost između njih dvoje postati nešto više? Što kada dođe vrijeme da ju otmičar pusti, hoće li ona željeti otići?
Jamie Sinclair od malih nogu živi u stalnoj želji i potrebi za osvetom. Zavada između ta dva klana traje previše i godinama prije njegova rođenja. Sve što želi je osveta, želi nešto što mu nitko do sada nije mogao priuštiti. Želi mir u srcu, želi se pomiriti s prošlošću, a to će uspjeti samo kada porazi čovjeka koji se treba ponovno oženiti kako bi još jednom dobio mogućnost za stvaranjem nasljednika. Upravo zbog toga otme mu nevjestu pred samim oltarom. Ona mu je sredstvo za ostvariti svoj cilj. Ona mu je mamac, nešto što će mijenjati za ono što mu treba. Ali kada ju malo bolje upozna shvati da je napravio najveću grešku u svom životu. Ona nije razmažena, plačljiva i puna sebe, ona je potpuna suprotnost tome. Ona je vatrena, hrabra i iskrena. A on će uskoro morati donijeti najveću odluku u životu.
Smijala sam se od srca tijekom čitanja. Dijalozi između glavnih likova su odlični. Autorica je i ovom knjigom dokazala kako odlično stvara realne i smiješne razgovore između glavnih likova u kojima stvarno uživam. Ali uz humor autorica nam je predočila i težinu životnih odluka. Neke odluke donosimo kako bi drugi bili sretni ne razmišljajući o svojim osjećajima, svojim potrebama. Autorica je napisala prekrasnu priču o obiteljskim tajnama, pravoj i iskrenoj ljubavi koja seže u prošlost, o ljubavi koja korača u budućnost, pravom prijateljstvu i odanosti svojim ljudima.
Priča ima zaplete koji su strateški smješteni na odličnom mjestu u knjizi. Taman u trenutku kada priča dođe do nekog kraja na svoj način autorica nam ubaci zaplet. To mi je bilo odlično, zbog toga je priča napeta od početka do kraja. Iako zapravo već u glavi smislimo mogući kraj ova nas autorica ipak iznenadi. Nisam si uopće ovakvu priču zamišljala i stvarno sam uživala čitajući je. Još jedan veliki plus su mi likovi koji su vrlo realistični kao i u većini knjiga ove autorice. A tema ove knjige mi je među najdražima temama povijesno ljubavnih romana.
Imate sve moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja budi vjeru u pravu iskrenu ljubav.