Catriona Kincaid ima vjeru u svoj klan, vjeru u Škotsku, vjeru u svog brata. Zbog toga je otišla u zloglasni londonski zatvor kako bi iz njega oslobodila Simona Wescotta. Plan je takav da joj on mora postati muž, a onda ju mora odvesti kući u Škotsku, u dom koji je poznavala i iz kojeg ju je brat odveo njihovom stricu kada je bila dijete. Čovjeku koji je zaboravio svoje podrijetlo, ali ona nije zaboravila. Upravo zbog toga potreban joj je Simon, njemu treba novac, a njoj zaštita. Ali što kada plan krene krivim smjerom? Plan je bio dogovoren brak, a on zahtjeva njezino tijelo. Može li se prepustiti u ruke kockaru i slamatelju ženskih srdaca? Može li zadržati svoj razum pokraj muškarca koji je privlači?
Simon Wescott je više nego iznenađen kada u svojoj ćeliji ugleda prekrasnu mladu damu koja je bila potpuna suprotnost kao dijete. Zainteresirala ga je samom svojom pojavom, a još više kada je čuo što želi od njega. Iako je svjestan da nije pravi junak kakvim ga smatraju ipak ne može odoljeti biti njezin junak. S vremenom upoznaje svoju ženu, a iako je dogovor da će se nakon nekog vremena rastati on iz svoje glave ne može izbaciti želju za ostankom. Mogu li dvije potpuno različite osobe pronaći svoj mir zajedno?
Još jedna odlična priča ove autorice. Moram priznati da mi je samo malo slabija od Najljepša od svih, ali to sam znala i prije čitanja, teško da će neka druga knjiga ove autorice onu skinuti s trona. Ipak, ovo je jedna prekrasna i dirljiva priča u kojoj sam uživala. Ženski lik bori se sa svojim osjećajima, prošlost joj ne da mira, nada da će sve biti kao prije. Zbog toga joj je teško prihvatiti sadašnjost takvom kakva je. Muškarac kojeg je zavoljela kao dijete više nije mladić, sada je pravi primjer kršnog i moćnog muškarca. Njezini osjećaji luduju i to mi se sviđa, zna što želi, a boji se to ostvariti. Opet imamo i muški glavni lik koji isto zna što želi, ali ti osjećaji su mu nešto novo, nešto strano. On se bori sam sa sobom, pokušava prihvatiti svoje grijehe iz prošlosti kako bi mogao otvoriti srce ženi koja ga može usrećiti. Sviđa mi se to, likovi u realni, pokazuju svoju unutarnju borbu. Lako se možemo poistovjetiti s njima.
Radnja je dinamična, autorica je zadržala svoj prepoznatljiv stil pisanja i još jednom dokazala da je iznimna pripovjedačica prekrasnih ljubavnih priča.
Meni se priča jako svidjela i uživala sam. Autorica nam je kroz osjećaje glavnih likova dokazala da se za obitelj i svoj narod vrijedi boriti. A u ljubav treba vjerovati.
Imate sve moje najiskrenije preporuke.