Francesca Rossi devetnaestogodišnja je kći prvog čovjeka čikaške mafije. Odgajana je veoma strogo i tradicionalno, čak do te mjere da nema mogućnost pohađati fakultet, već je na njoj da se uda za unaprijed odabranog mladića. Sreća u nesreći je ta da se njoj odabrani mladić i sviđa. Ona i Angelo znaju se od ranog djetinjstva i oboje godinama čekaju da se skrase i krenu u zajednički život. Trenutak u kojem će Francesca zauvijek zapečatiti njihovu sudbinu treba se dogoditi na maskenbalu. Naime, ona planira konačno poljubiti svog Angela, i to iz više razloga. Osim svojom zaljubljenošću, potaknuta je i jednom od tri poruke koje se nalaze u njezinoj drvenoj škrinjici. Tradicija govori da će te poruke odrediti njezin ljubavni put i sudbinu. Pogađate, u prvoj poruci piše da je muškarac koji će je te večeri poljubiti ljubav njezinog života. Tu ideju nepromišljeno ispripovijeda senatoru Wolfeu Keatonu za vrijeme njihovog plesa, na koji je nevoljko pristala. Njihov prvi susret te večeri nije bio baš ugodan, za što je on posebno zaslužan. Namjerno je provocirajući, dobacivao je neprikladne komentare i postavljao neprimjerena pitanja. Ispostavit će se da je on i puno gori od toga. I to upravo u onom, za Francescu, svetom trenutku. Trenutku u kojem će umjesto voljenog Angela, poljubiti senatora Wolfea, kradljivca poljubaca.

Sadržaj na poleđini me odmah privukao, a knjigu sam pročitala u jednom danu. Posebno cijenim knjige koje me zainteresiraju do te mjere, čak se i spavanje odgađa dok ne bude pročitana i posljednja stranica. Priča je potpuno drugačija od ljubavnih romana koje sam do sada čitala. Nekako sam navikla na povijesne romane i uglavnom za njima posezala pa mi je bilo teško naviknuti se na 21. stoljeće i korištenje mobitela. ? Osim toga, svidjelo mi se uplitanje mafije i pomalo „mutni“ poslovi, repovi iz prošlosti koji utječu na sadašnjost i budućnost likova, šokantni događaji, ali i emocije koje su u pojedinim trenutcima bila tako izvrsno iznijete da sam jedva suspregnula suze.

Kako od malih nogu obožavam bajke, još više me privuklo što sam u ovoj knjizi u određenim trenutcima prepoznala ljepoticu i njezinu zvijer. Naravno, zvijer je Wolfe Keaton, šarmantan, izuzetno privlačan muškarac s nešto manje privlačnom osobnošću. Neću vam lagati, pri opisu njegovog izgleda, pomalo sam se zaljubila. Sigurna sam da nam se svima to dogodi s nekim likovima i knjigama! Od tog opisa pa do kraja knjige sam ga ili mrzila ili obožavala. On je ta jaka ličnost kod koje nema između, takve likove u knjigama nekako posebno volim. Ne volim one mlake i prevrtljive. On je takav kakav je i ne boji se pokazati svoje pravo lice ni pred kime. Svidjela mi se njegova tvrdoglavost, ustrajnost, upornost i hrabro koračanje ka cilju. Možda i najvažnije, iako ga krase sve navedene osobine, zna kada ih treba staviti na stranu, jer ima i važnijih stvari. Njegova ljepotica isto je zanimljiv i poseban lik. Iako je od malih nogu živjela u zlatnom kavezu i bila odgajana po strogim pravilima i nadzorom, uspjela je izrasti u jaku ženu. Dojmio me se rast nje kao osobe kroz knjigu te su me ugodno iznenadili neki njezini postupci i odluke. Iako joj se srce slomi u trenutku kada shvati da je poljubila pogrešnog muškarca koji ju planira učiniti svojom suprugom, odlučila je ne prihvatiti to tek tako već se boriti za sebe. Iako je Angelo bio prvi i jedini Francescin izbor, nije me se dojmio, svrstala bih ga u onu skupinu mlakih i prevrtljivih likova. No, vama prepuštam da sami pročitate i odaberete hoćete li navijati za ljubav između Francesce i pomalo nemilosrdnog Wolfea koji bi mogao ukrasti još nešto osim poljupca ili Francesce i njezine prve ljubavi, prevrtljivog Angela.