Charlotte Anne Fairleigh, za prijatelje Lottie, napokon je trebala doživjeti svoj izlazak u društvo, koji je odgađan zbog nekih njezin neprihvatljivih postupaka. Trebala je, ali ipak nije. Baš te večeri odlučila je nakratko pobjeći kroz prozor kako bi provjerila tamnu kuću u susjedstvu, u kojoj se navodno skriva Hayden zvani „Ubojiti Markiz“. Taj naziv dobio je zbog tračeva koji tvrde da je ubio ženina ljubavnika, ujedno i svog prijatelja, a potom nju gurnuo u smrt s litice. Nepromišljena Lottie upada u njegovu kuću i naručje, u kojem ubrzo biva zatečena pa je primorana postati njegovom suprugom. Pritom niti ne sluti kakva je budućnost čeka, ali i kakvu prošlost njen suprug skriva.

Iako drugi nastavak serije knjiga o sestrama Fairleigh, meni je ovo prva pročitana knjige autorice Terese Medeiros. Ipak, nakon čitanja sam poželjela odmah pročitati ono što sam preskočila, propustila i upoznati se s pričom Lottine sestre Lauri i Demona od Devonbrookea. Vjerujem da ću jednako uživati kao i u nastavku.

Nakon čitanja „Proslave“ Damira Karakaša odlučila sam posegnuti za nekim laganijim štivom koje ću konzumirati odlomak po odlomak u slobodnim trenutcima. Trebalo mi je nešto takvo jer posljednjih dana (tjedana čak) teško pronalazim neko duže vrijeme u danu koje mogu posvetiti čitanju i u potpunosti se predati knjizi. Sve moje planiranje niti ovog puta nije bilo uspješno jer je ovo knjiga koju nisam mogla konzumirati kako sam zamislila. Za svako poglavlje sam mislila „još ću samo ovo“ i onda bi baš to imalo tako šokantan završetak da sam odmah morala i na sljedeće da vidim kako će se ta situacija razviti. Pogađate, i to sljedeće poglavlje je završilo na isti način i ušla sam u začarani krug. Nešto poput izlaska neke nove serije čije se gledanje protegne na cijelu noć, sve dok se ne pogleda cijela sezona. Tako je i ova knjiga popunila apsolutno svaki slobodan trenutak u mom danu.

Obožavam atipične djeve poput Lottie čije se ponašanje kosi sa svim očekivanjima koje društvo nameće. Ona je nepromišljena, znatiželjna i još uvijek veoma djetinjasta, ali s druge strane je i uporna, vjerna, tvrdoglava (za mene je to pozitivna osobina), odana i posvećena djevojka koja ne odustaje od svojih bližnjih te je spremna žrtvovati čak i vlastitu sreću kako ne bi patio netko njoj blizak i bitan. Hrabro se suočila Haydenom i  odlučila vjerovati njemu, a ne svim pričama koje kruže, iako je to pomalo nespretno pokazivala u početku. Uz sve to, oduševilo me što se bavi pisanjem i vješto utječe na čitalačke navike ljudi u svojoj blizini.

Hayden svaki trenutak nakon smrti svoje supruge živi u sjeni tog nemilog događaja. Odbija pričati o toj situaciji i razjasniti što se točno dogodilo, a sve kako bi zaštitio jednu jako bitnu osobu u svom životu, osobu koju nije niti spomenuo Lottie prije vjenčanja. Zbog toga sam i njega zavoljela te jedva čekala trenutak u kojem će se konačno otvoriti i pružiti si priliku da bude sretan i voljen.

Osim što je ovo priča o ljubavi, novim prilikama i promjenama, ona nam donosi i dozu nestvarnog, pomalo stravičnog. Vjerujem da se nećete razočarati, autorica vješto održava pozornost svojih čitatelja i dozira šokantne situacije. Imate moju preporuku!