Radnja ovog romana smještena je na dva kontinenta, prati dva potpuno različita razdoblja i  ljude drugačijeg načina života. Godine 1989. u Los Angelesu djevojka Kate odnosi očeve marke u filatelistički ured trgovcu Benjaminu Grossmanu, jer je njen otac, koji sada već polako gubi pamćenje, uvjeren da se među njegovim markama nalaze pravi dragulji. Kate je još pod dojmom događanja iz privatnog života pa joj okupacija markama dođe kao izvrstan bijeg od svakodnevice. Priča s markama seže u daleku 1939. godinu i Austriju gdje mladi Kristoff radi kao šegrt kod majstora gravera. Nakon Kristalne noći u kojoj njegov učitelj Frederick Faber  nestane, Kristoff je prisiljen gravirati poštanske marke za Nijemce. Uz sve te nedaće, zaljubi se u Elenu, Frederickovu kći, koju mora zaštiti usred kaosa izazvanog ratom.

Ova knjiga još jednom me podsjetila koliko obožavam knjige koje nas vode kroz dvije paralelne i međusobno isprepletene radnje. Naravno, potrebno je i da te obje radnje budu jednako zanimljive i napete, što je ovdje i bio slučaj. Priča me u potpunosti obuzela, uživala sam u svakoj stranici i koliko sam željela doći do kraja i odgovora na sva pitanja koja su mi se rojila u glavi, toliko sam željela što duže uživati u čitanju. Oduševljenje pročitanim je još više poraslo kada sam pročitala autoričinu bilješku u kojoj objašnjava koliko je zapravo istinitih podataka iz opisanog ratnog doba uzela kao inspiraciju.

Iako su knjige koje donose dijelove priča iz ratnog razdoblja meni osobno izuzetno teške za čitanje, volim se susretati s njima jer me uvijek iznova probude i ukažu na to koliko sam sretna jer sam baš u ovom trenutku tu gdje jesam, u sigurnosti svog doma, na toplom, s knjigom u ruci i radim ono što volim. Isto tako, pokazuju nam da nikada ne znamo kada se sve preko noći može promijeniti i preokrenuti naše živote. Ne mora se nužno raditi o ratu, ali često neki potezi i postupci nama bliskih osoba pokrenu brojne promjene u nama i oko nas, bez da smo pitani prije toga jesmo li spremni na te promjene i želimo li ih uopće. Nismo uvijek u mogućnosti upravljati svim događanjima u svom životu i dobro je da si što prije to osvijestimo i pokušamo uvijek izvući najbolje od onoga što je pred nama, pa makar to bila i neka naizgled nepremostiva prepreka.

Da ne biste pomislili da je ova knjiga izazvala u meni promišljanja samo o teškim temama, reći ću vam da nam ona donosi i dozu romantike, velike ljubavne priče, obećanja, nade, ponovne susrete, ispunjavanje datih obećanja te vjeru u sretan kraj kakav svi priželjkujemo nakon svih nedaća i iznenađenja.