Zima 1821. godine doba je koje će mladi markiz od Bournea pamtiti cijeloga života. Te zime je u jednoj noći izgubio sve što je imao. I nije to bilo samo imanje, izgubio je i reputaciju te biva izopćen iz društva. No, kako je zapravo u jednoj noći ostao baš bez svega? Presudila je samo jedna karta, baš sve je izgubio na kartama i to od vikonta Langforda, čovjeka koji je bio zamoljen od Bourneova oca da postane njegovim skrbnikom kada on umre. Nakon tih događaja postaje jedan od vlasnika najpoznatije londonske kockarnice i živi samo za jednu stvar, osvetu.

S druge strane, upoznajemo lady Penelope Marburry koja je igrom slučaja Bourneovo imanje dobila u svoj miraz, sve kako bi se što prije udala i olakšala život svojim roditeljima, posebice majci. Iza nje su jedne propale zaruke i nekoliko neuspješnih udvaranja, a zanimanje za muškarcima i novim vezama polako je nestalo. Unatoč tome, ubrzo će se naći u igri osvete koja će joj na put staviti bezosjećajnog princa londonskog podzemlja.

Ovo je prvi put da sam se susrela s autoricom Sarah MacLean i već sada vidim da ću rado posegnuti za svakom njezinom knjigom. Bez imalo poteškoća sam si mogla dočarati sve o čemu je pisala, prizori i likovi su tako stvarni, mogla sam ih vidjeti ispred sebe. Ekranizacija ove knjige bila bi predivna, a nekako se nadam da bi se nakon snimanja serije o Bridgertonima i to moglo dogoditi.

Svidjelo mi se što je glavna junakinja lady Penelope prikazana kao jaka, neovisna, samostalna žena koja neće pristati na bilo što i udati se samo zato što joj društvo to nameće. Isto tako, svidio mi se njezin utjecaj na ostale likove te pomoć i podrška koju im je nesebično pružala. U ključnim trenucima ipak je bila odrješita i spremna staviti sve karte na stol. Nasuprot staložene i prijateljski nastrojene lady Penelope nalazi se bezosjećajan i okrutan markiz od Bournea ili kako su ga zvali bliski prijatelji u mladosti, Michael. Taj Michael nestao je iste one večeri kada je nestalo sve što je on posjedovao i kada je ustupio mjesto bezdušnom Bourneu koji se vodi samo osvetom i željom da vrati ono što je njegovo. Rekla bih da je cijela priča obilježena unutarnjom borbom između Michaela i Bournea, na koju su uvelike utjecale osobe iz njihove okoline. Upravo mi se Bourne najviše svidio i zainteresirao me. Ne mogu si pomoći, obožavam u knjigama likove kao što je on.

Radnja je veoma dinamična, jednostavna i na trenutke veoma napeta. Posebno mi se svidjelo što priča nije bila potpuno predvidljiva te je došlo do nekih neočekivanih događaja. Ovo je jedna od onih priča za koju želite da kraj nije kraj i da možete čitati što se dalje događalo. Likovi Penelope i Bournea su jako interesantni i neobični pa sam sigurna da bi bilo zanimljivo vidjeti što su im životi pripremili, vjerujem da im neće biti dosadno. A neće biti ni vama ako posegnete za ovom knjigom i uronite u nju.