Domenico Vincenzo zloglasni je talijanski slikar poznat po skandaloznim slikama, ali i još skandaloznijem životu. Dominick Mercer markiz je od Ellswortha, uzoran građanin i jedan od najistaknutijih članova engleskog visokog društva. A najzanimljiviji je podatak da su njih dvojica zapravo jedna osoba, odnosno da markiz vodi dvostruki život za kojeg gotovo nitko ne zna. Spreman je konačno naslikati remek djelo na kojem će se potpisati sa svojim pravim imenom i tako se konačno u društvu prikazati kao slikar. Naum mu je u teoriji izvrstan, no kako to obično biva, u realizaciji tog nauma naići će na određene probleme. A najveći problem ukaže se u obliku privlačne Eve Winslow koja se potpuno slučajno nađe u njegovom atelijeru i greškom postane njegovim modelom.

Peti nastavak serijala Kako ukrotiti Carlisleove mi je uz treći daleko najbolji. Ima sve što volim kod povijesnih ljubavnih romana: zanimljive i slojevite likove koje je lako zavoljeti, dinamičnu radnju koja vuče na čitanje, dijaloge i nadmetanja između glavnih likova koji mi nerijetko izmame osmijeh na lice, jako malo opisa interijera i eksterijera, drage sporedne likove (spominjanje i onih iz prethodnih nastavaka) i emociju, bilo pozitivnu ili negativnu. Vjerujem da vam je već sada jasno koliko sam uživala u ovom romanu i da vam ga preporučujem, pogotovo ako ste inače obožavatelj žanra.

Veoma zanimljiva, dinamična i zabavna radnja vukla me na čitanje, a brzo čitanje nije omelo niti to što je sudbina likova postala vrlo rano izvjesna (znam da je uvijek u ovakvim romanima njihova sudbina izvjesna već s prvim stranicama, no do realizacije toga ponekad čekamo i do posljednje stranice što ovdje nikako nije bio slučaj). Nadalje, uživala sam u spominjanju junaka iz prošlih nastavaka, autorica nam je dala uvid u njihove živote što jako volim jer se uvijek pitam što je bilo nakon onog „živjeli su sretno do kraja života“. No možda najviše od svega svidjela mi se upravo glavna junakinja, Evelyn. Obožavala sam način na koji živi svoj život, koliko teži ka avanturama i uživa u njima, svjesna je svakog trenutka i u potpunosti uživa u njemu. Smatram da je autorica u ovom romanu osmislila i prikazala drage i posebne likove, o kojima ćemo sa zadovoljstvom čitati i koji će nam svojim dogodovštinama donijeti odmor i odmak koji nam nerijetko treba.