Otac Tom Madden prilikom ispovijedi saznaje mračnu tajnu i nakanu jednog muškarca koji se samoprozvao Kradljivcem srca. Što je još čudnije od tog priznanja, muškarac zahtijeva da ga otac Tom pokuša spriječiti u naumu i obavijesti agenta koji bi mu pomogao. A agent je Nick Buchanan, Tomov dugogodišnji najbolji prijatelj koji će zasigurno dotrčati u pomoć, pogotovo kada sazna da je meta tajnovitog ubojice upravo Tomova mlađa sestra Laurant. Tom u konačnici uistinu obavijesti Nicka, unatoč čuvanju ispovjedne tajne, a Laurant u strahu za vlastiti život pristaje na njihovu pomoć i zaštitu. Pristaje i na Nickov plan da Kradljivca srce učine ljubomornim i glume zaljubljeni par, samo kako bi ga natjerali na što brže djelovanje.

Iako nam je autorica Julie Garwood nekako najpoznatija po svojim povijesnim ljubavnim romanima, veselilo me vidjeti što nam donosi s ovom nešto drugačijom i modernom pričom. Naslov, naslovnica, ali i sadržaj na poleđini knjige dali su naslutiti da će ovo biti još jedan ljubavni roman, no ne mogu se oteti dojmu da je u kombinaciji žanrova taj očekivani bio nekako najmanje zastupljen. Većina knjige protekla je u nekoj napetosti, neizvjesnosti, kalkulacijama, planiranju hvatanja Kradljivca srca i slično, romantike je nedostajalo. Čak se i odnos između glavnih junaka nekako prenaglo razvio, bez neke dubine i emocije koja bi se odrazila i na čitatelje. Taj dio utjecao je na moj konačni dojam, no pitam se je li to tek do mojih očekivanja nastalih već pri prvom pogledu na knjigu ili nešto zaista nije u redu.

Osim prethodno opisanog, mogu reći da mi se sve ostalo uglavnom svidjelo. Radnja je poprilično dinamična i nije bilo puno praznog hoda iako sam ga očekivala s obzirom na broj stranica. Nije sve tako predvidljivo i u jednom trenutku sam ostala poprilično iznenađena, što nikako ne može biti loš pokazatelj. Osim već spomenutog naglog razvoja odnosa između glavnih likova, ostalo oko njih mi se svidjelo. Još više su mi se možda svidjeli neki sporedni likovi, primjerice Michelle i Noah koji me oduševljavao i obožavala sam sve scene koje su uključivale njega. Da zaključim, da nije bilo nekih očekivanja i pretpostavki, ova knjiga bi od mene dobila čistu peticu. Preporučujem vam stoga da krenete bez ikakvih očekivanja i uživate u napetosti koju priča donosi.