January je autorica ljubavnih romana u kojima se junaci zaljubljuju, vjenčaju i žive sretno do kraja života, dok je Gus autor „ozbiljnih“ knjiga u kojima nema previše sreće i ljubavi, već su junaci uglavnom nesretni i na kraju umiru. Unatoč nekim lošim situacijama u životu, ona je i dalje nepopravljiva romantičarka, a Gus smatra da je ljubav bajka i ne vidi baš puno dobrog u zaljubljivanju. No, imaju oni i nešto zajedničko, susjedi su, ali i oboje su ostali bez književnog nadahnuća. Razvijaju komunikaciju i dolaze do dogovora kako bi pomogli jedno drugome. Naime, ona će napisati „ozbiljno“ djelo, a on romantičnu priču kakve inače ona piše. Kako bi si još više pomogli, podučavat će jedno drugo pa će on nju voditi na razgovore s bivšim članovima kulta,  a ona će njega voditi u zabavni park, ali i priuštiti mu maraton romantičnih komedija. Dakako, to sve neće biti tako jednostavno jer dogovor neće moći sprovesti do kraja bez upletanja nekih neželjenih emocija.

Ova knjiga me privukla već na prvu zbog zanimljivog sinopsisa i glavnih junaka koji su vrlo blisko povezani s knjigama. Ne znam ima li nešto ljepše od čitanja o likovima koji obožavaju knjige u jednakoj mjeri kao mi koji čitamo o njima. January i Gus su mi se podjednako svidjeli i volim njihovo postepeno zbližavanje unatoč strahovima i duhovima iz prošlosti koji ih proganjaju. Najljepše je kada se dogode neke potpuno neočekivane stvari, kako je i ovdje opisano. No ono što mi se najviše svidjelo definitivno su njihova inteligentna verbalna nadmetanja, korištenje sarkazma i nezaziranje od kvalitetne rasprave, to uvijek volim i zbog toga posebno uživam u čitanju.

Iako se na prvu možda čini da je ovo neozbiljna romantična priča kakve i sama January piše, vjerujem da biste se mogli iznenaditi jer se dotiče i nekih dubljih ozbiljnih tema. Prepuštam vam da sami otkrijete kojih točno i nadam se da se nećete razočarati. U konačnici, ovo je zaista lijepa i ugodna priča, koja nas podsjeća da su svi oni sretni završetci koje volimo čitati zapravo tek početci i ne znamo što sve slijedi nakon, a ja sam uživala u čitanju i preporučujem vam da i sami upoznate January i Gusa.