Godina je 1796. i dječaku Milesu tek je deset godina. Ima mlađeg i starijeg brata, no sa starijim nikako ne može pronaći zajednički jezik, čemu ne pomaže niti činjenica da je on očev miljenik i nasljednik. Ipak, spletom različitih okolnosti, Miles četrnaest godina kasnije postaje vojvoda od Winslova i preuzima vođenje obiteljskog imanja, na što nikako nije bio spreman. Srećom, na imanju među zaposlenicima zatekne mladu i privlačnu Emery Jenson koja je tamo stigla prije deset godina, zajedno sa svojim roditeljima koji su zaposleni kao upravitelj imanja i domaćica. Osim što je Emery vojvodi od velike pomoći kada je u pitanju funkcioniranje imanja, on jako brzo počne osjećati privlačnost i poželi je pobliže upoznati i ostvariti vezu. No iako je osjećaj obostran, Emery je itekako svjesna svojeg položaja i neprihvaćanja na koje bi naišli kada bi se zaista i upustili u ljubavnu vezu.

Ovo je prva knjiga iz serijala meni nepoznate autorice pa sam na čitanje krenula bez nekih velikih očekivanja, čak i pomalo bojažljivo jer zaista nisam znala što očekivati. Odmah mi se svidjelo što nas je autorica dobro upoznala s glavnim junacima ove priče prije nego što su se oni uopće i upoznali. Stekli smo uvid u njihove živote, obiteljske odnose, unutarnje misli i osjećaje, zbog čega je kasnije bilo lakše pratiti ih i razumjeti. Osim što smo dobro upoznali glavne likove, oni su mi se i jako svidjeli. Ne mogu reći da odskaču iz okvira tipičnih likova povijesnih ljubavnih romana, ali nisam primijetila niti neke negativne aspekte zbog kojih su me odmicali od knjige. Naravno, bilo je tu i nekih poprilično iritantnih likova, no bez njih priča ne bi bila toliko zanimljiva.

Iako je već od početka bilo predvidljivih situacija, nisam toliko zamjerila i prepustila sam se dinamičnoj i zanimljivoj radnji. Volim ljubavne romane koji su laki za čitati i pratiti, a koji me prikuju za stolicu i ne dozvole ispuštanje knjige iz ruku, kakav je bio i ovaj. Svidjelo mi se i što roman ne sadrži duge nepotrebne opise, sve je bilo dozirano baš kako volim. Zasmetala me tek brzina tijeka radnje u nekim dijelovima romana, primjerice nedostatak spontanosti kod razvijanja odnosa glavnih junaka, malo mi je u trenutcima sve djelovalo naglo i neuvjerljivo, voljela bih da je tom aspektu priče autorica dala malo više prostora i vremena. Osim toga, sve je bilo na svome mjestu i uživala sam u čitanju. Slutim u kojem smjeru bi serijal mogao ići i iznimno se veselim nadolazećim nastavcima.