Ruckus je, kako i njegov nadimak kaže, nered i kaos u ljudskom obliku. S druge strane, Rosie je zbog svoje bolesti krhka i sputana baš poput latice ruže. Ipak, ona se unatoč tim preprekama ne prepušta lako, borbena je i uporna, ne odustaje i ne popušta, naročito pred Ruckusovim zavodljivim riječima. A tome se jedino on nada, da će njegovo zavođenje napokon donijeti rezultate i da će Rosie pokleknuti i završiti u njegovom krevetu. Možda bi se i prepustila da je cijelo vrijeme ne koči činjenica da je upravo Ruckus bio prva ozbiljna veza njezine sestre Emilije koja je sada u sretnom braku s Viciousom i kojoj vjerojatno ne bi smetalo da se Rosie upusti u vezu s Ruckusom, no možda je to tek izlika kako bi se Rosie osigurala i spasila od slomljenog srca jer što bi se drugo u konačnici moglo dogoditi kada je Ruckus u pitanju.

Već sam gore u tekstu spomenula Viciousa, ali za slučaj da niste čitali knjigu istog naziva, moram napomenuti da je knjiga o njemu prvi dio serijala pod nazivom Grešnici Sainta, dok je knjiga o Ruckusu drugi dio. Veseli me da su se moja priželjkivanja ostvarila i da smo u nastavku serijala dobili crtice iz produžetka priče koja se rodila između Emilije i Viciousa. No isto tako, u slučaju da niste čitali prvi dio a želite čitati ovaj, neće vam biti problem i moći ćete neometano uživati u knjizi.

Sjećam se da nakon priče o Viciousu nisam bila sigurna oko svog dojma, što o knjizi, a što općenito o radu autorice. Veseli me reći vam da mi se ovaj nastavak jako svidio i da sam baš uživala, što bi značilo da je moje uzbuđenje oko knjiga ove autorice opet u uzlaznoj putanji. Nadajmo se da će se tako nastaviti i s novim nastavcima, odnosno pričama o preostala dva člana zloglasnog društva.

Priča oko Rosie, njezine bolesti te preprekama s kojima se svakodnevno susreće me zaista pogodila, ali istovremeno mi je i jako drago što je autorica stvorila nesavršenu junakinju, realnu osobu s brigama i strahovima, nekog s kime se lako poistovjetiti i doživjeti ga kao stvarnu osobu. Slična situacija je i s Ruckusom koji vuče velike probleme iz prošlosti i čije konačno otkrivenje je uznemirilo sve njemu bliske osobe, ali njega samog ipak ponajviše. Njihove emocije je autorica jako dobro prenijela, kao što je i uspješno dočarala težinu i dubinu nekih važnih situacija pa sam se zatekla sa suzom u oku, ali i  kako se smiješim zajedno s njima, veselim se i ljutim. Priznat ću da to nikako nisam očekivala i taj dio me najviše oduševio kod ove knjige.

Kako to i inače biva s knjigama L. J. Shen, Ruckusa sam jako brzo pročitala, točnije kroz dva čitanja i to samo zato što sam morala izaći iz kuće prvog dana, u suprotnom bih je pročitala odjednom. Radnja je veoma zanimljiva, dinamična, nema suvišnih opisa, dijalozi su veoma zastupljeni, a oni između Ruckusa i Rosie su bili posebno zanimljivi za čitanje. Uz to, autorica nam je ponovno dala uvid u promišljanja oba glavna lika, što uvijek volim jer nam to pruža drugačiji pogled na situaciju nego kada je sve pisano iz perspektive samo jednog lika. Ne mogu reći da sam uvijek razumjela njihove postupke, pogotovo Ruckusove, no smatram da je autorica time odradila odličan posao jer me time natjerala na promišljanje o tome što bih ja napravila, što je ispravnije i bolje, bilo za njega ili nekog njemu bliskog. Vjerujem da ćete i vi pronaći nešto za promišljanje, a od mene imate preporuku za ovu knjigu.