Serijal mnogima nam znane autorice Julije Quinn o obitelji Rokesby započinje upravo ovom knjigom. Nakon serijala o Bridgertonima očekivanja su zaista visoka, ali tu negdje je i sumnja da će se teško naći knjiga ili serijal koji će ih nadmašiti. No nada možda ipak postoji jer se i ovdje javlja netko od članova obitelji Bridgerton, mlada Billie Bridgerton, od koje se očekuje da će se udati za jednog od braće Rokesby. Naime, te dvije obitelji već su stoljećima susjedi i njihovi potomci nemaju baš puno izbora. Billie je najviše vremena provodila s Edwardom i Andrewom pa je izgledno da bi upravo jedan od njih dvojice mogao biti njezin muž. Onaj na kojeg nitko nije pomislio, a ponajmanje sama Billie, je George Rokesby, najstariji brat i nasljednik grofovije. Njegova arogantnost i dosada nikako ne idu uz Billienu razigranost i neobuzdanost, a u prilog im ne ide niti činjenica da se baš ne podnose. Ipak, nekako se zbliže i jedno drugom postaju dragi, ma koliko ih to iznenađivalo.

Odmah ću reći da je ovo savršena knjiga za opuštanje, uživanje, smijeh i odmicanje od svega lošega. Ja sam baš uživala u čitanju, priča je veoma zanimljiva, vesela, razigrana, baš kao i neki od likova. Nema napornih dijaloga, dugih opisa (krajolika, haljina, što god vam padne na pamet), sve je na svome mjestu, zanimljivo i privlačno. Istina je da nema neke dublje tematike i situacija koje su me natjerale na neka dublja promišljanja, ali ponekad to od knjige niti ne očekujem. Likovi su tipični junaci ljubavnih priča, ali jako su mi se svidjeli i autorica ih je vješto dočarala.

Jedino što mi se nije svidjelo jest sam kraj, odnosno to što sam stekla dojam da je autorica prebrzo i neuvjerljivo izvela neke dijelove, kao da je nastojala što prije doći do kraja, ne misleći pritom koliko će uvjerljivo i kvalitetno biti. Osim toga, voljela bih da se više posvetila jednom događaju pri kraju priče, no slutim da je to ostavila za nastavak serijala, kojem se veselim nakon ovako dobrog prvog dijela.