Protagonisti ove priče su Thad, rezervni vođa obrane Chicago Starsa, i Olivia Shore, operna megazvijezda, koji se ne podnose i zajedno moraju odraditi promociju luksuznih satova. Pravo je pitanje hoće li se uspjeti ponašati dostojanstveno, kako priliči osobama njihova statusa, ili će zajedničko putovanje biti obilježeno ispadima i svađama, što bi najviše razveselilo novinare koji pomno prate svaki njihov korak. Osim novinara na svakom uglu, probleme će im stvarati i prijeteća pisma, provale, tajanstveni pozivi te opasni susreti i napadi koji će obilježiti cijelo putovanje. Sve nedaće možda će poslužiti tome da ih povežu i dovedu u divan odnos, ali možda će i označiti konačan kraj.

Nekako najčešće posežem za povijesnim ljubavnim romanima, uživam u opisima raskošnih haljina, odlazim na balove i otkrivam kako su upoznavanja tekla nekad davno pa ovakva moderna priča povremeno dođe kao pravo osvježenje. Svakako je lakše poistovjetiti se s likovima iz ovog stoljeća kao i predočiti si situacije u kojima se nalaze. Osim toga, SEP je autorica koja je nekako obilježila početke mojih čitanja ljubavnih romana pa je sve skupa obećavalo jako dobro štivo.

Ono što sam očekivala na kraju se nekako i dogodilo, uživala sam u romanu, likovi su mi se jako svidjeli, osjećala sam njihovu kemiju i navijala sam da pronađu zajedničku sreću. Svi oni „opasni“ dijelovi dobro su dozirani i vješto ukomponirani u cijelu priču te su u konačnici dodali ljubavnom romanu jednu malo drugačiju notu. Svidio mi se način na koji Thad i Olivia utječu jedno na drugo, što sve međusobno bude i u kojem smjeru se potiču. Sve bi bilo odlično da mi dojam nisu narušila konstantna opisivanja i naglašavanja tko što nosi od odjeće i dodataka, koje su to boje, kako su ih kombinirali itd. Već sam sama sa sobom kolutala očima kad bih vidjela da kreće još jedan opis odjevne kombinacije jednog od glavnih aktera priče. Vjerujem da se to moglo smanjiti i da bi time roman bio još uspješniji i bolji, barem meni.

Radnja je zanimljiva i sve se brzo odvija, u jednom trenutku sam se pribojavala da bi se neke zavrzlame mogle jako dugo provlačiti kroz roman i da ću jedva čekati da sve sjedne na svoje mjesto, no autorica je sve brzo rješavala i usmjeravala se na nove događaje. To mi se jako svidjelo i time je roman bio puno dinamičniji i zanimljiviji. Od mene preporuka, posebno za sve ljubitelje dobrih modernih ljubavnih romana.