Mary Catherine Rayburn nesretno je udana za muškarca koji svjesno radi protiv svog kralja, a niti prema njoj se ne ponaša s ljubavlju i poštovanjem. Upravo je ona ta koja mu odluči stati na kraj upozorovši kralja na njegove izdaje, što urodi plodom i ona postaje udovicom, čemu se veselila više no što je bilo prikladno. Njezina sreća je kratko potrajala, saznaje da joj je posjed oduzet i da može birati između udaje za potpunog neznanca ili tamnice u Toweru. Taj neznanac zapravo je William Neville FitzAlan, kraljev čovjek koji je vodio napad u kojem je ubijen Maryn suprug, i koji je za nagradu dobio pobunjenikov posjed. Iako Mary pristaje na udaju za nepoznatog i naočitog muškarca, čvrsto je odlučila da mu nikada neće dozvoliti da ju upozna i otkrije njezine tajne.

Vitez žudnje knjiga je koja se izuzetno brzo čita i koliko god vas neke stvari kod nje pomalo izbacivale iz takta, ipak ju ne možete ispustiti iz ruku i jurite kroz stranice prema kraju. Ne mogu reći da je ovo knjiga koja se pamti ili koja će vas potaknuti na neka dublja promišljanja i traganja za nekim objašnjenjima, ali svakako će vas opustiti i povesti u neka davna i drugačija vremena.

Odmah moram reći da me lik Williama jako ljutio, u nekoliko navrata me toliko izbacio iz takta da sam poželjela zatvoriti knjigu. Njegovo nedoraslo i nepromišljeno ponašanje mi nikako nije išlo uz njegovu hrabrost i moć koju pokazuje u bitkama, kao da sam čitala o dva različita lika. Vjerujem da bi odavno napustio ovaj svijet da je u bitkama reagirao tako naglo i bez razmišljanja, kao što to radi u privatnom životu. Osim na njega, kolutala sam očima i na prečeste scene njihovih odnosa, dok je normalna komunikacija opet izostala. Možda zaista očekujem previše. ?

Kako sam već rekla, ovo je knjiga za opuštanje i odmak od svakodnevnih problema. Osim ljubavnih zavrzlama, tu su nadmudrivanja i ratovanja, koja u konačnici čine odličnu kombinaciju i stvaraju određenu napetost zbog koje je teško napraviti pauzu od čitanja.