Miranda Hodgkings vesela je i pomalo nespretna djevojka koja kao da privlači nevolje. Nije baš poznata kao velika zavodnica, naročito među braćom Carlisle koji je više smatraju svojom sestrom, no ipak se odluči ušuljati u sobu Roberta Carlislea kako bi ga zavela. Time želi ostvariti svoju najveću želju i postati njegovom suprugom. Plan je u suštini bio savršen, sve je dobro osmislila i odradila, no nije računala na nestašluk spomenute braće pa se našla u krivoj sobi, onoj koja pripada najstarijem bratu Sebastianu, vojvodi od Trenta. Srećom, dovoljno rano su otkrili počinjenu grešku, no ipak su uslijedili veliki šok i nevjerica, pa čak i zgražanje s Mirandine strane. Uslijed situacije u kojoj su se pronašli sklapaju dogovor, Miranda će Sebastianu pomoći da nađe suprugu prikladnu svojoj tituli i obitelji, a on će njoj pomoći da osvoji srce njegova brata Roberta. No, naravno da ne bi sve bilo tako zanimljivo da se oboje slijepo drže dogovora i ne počnu jedno na drugo gledati drugačijim očima.

Zaista obožavam kvalitetne povijesne ljubavne romane, čega su najbolji primjer oni o obitelji Bridgerton. Zatim mi na um pada serijal autorice Sarah MacLean čiji romani su me isto tako oduševili i čije nastavke sam s nestrpljenjem očekivala pa bila jako tužna kada sam završila s čitanjem posljednjeg među njima. Ali sada s radošću mogu zaključiti da se pojavio još jedan serijal koji će se pridružiti ovoj skupini divnih ljubavnih romana koje ću opet s nestrpljenjem čekati i uzimati na čitanje čim ugledaju svjetlo dana. Nadam se da će autorica nastaviti u istom ritmu i da će nam donijeti brojne lijepe priče o likovima koje smo upoznali već u prvom dijelu.

Prije svega, ovdje su me potpuno oduševili humor i konstantna podmetanja i provokacije između Mirande i Sebastiana. Kako je radnja odmicala, tako sam se sve više veselila njihovoj komunikaciji i procjenjivanju tko je tog puta bio jači sugovornik. Autorica nam je predstavila zaista zanimljive i čvrste karaktere koji su ostali vjerni i dosljedni sebi samima sve do posljednjih stranica. Kod nje mi se svidjelo što nije prikazana kao prevrtljiva djevojka koja niti sama ne zna što želi, imala je svoje stavove i uvjerenja kojih se nije odrekla. Osim toga, sviđa mi se i što je pomalo nespretna (ne uvijek baš svojom krivnjom) i što je to često predmet provokacije sa Sebastianove strane. Kod njega me najviše zaokupilo njegovo krivljenje sebe samog za neke stvari na koje zapravo i nije mogao previše utjecati. Uz to, tu je i jako velika odgovornost koju ima, ali i koju preuveličava pa si stvara dodatan stres te uskraćuje sretne i zabavne trenutke. Svjestan je da je nakon smrti oca on glava obitelji, no zaboravlja da to ne mora nužno biti teret, već da može pritom i uživati, a na čemu bi mu ostali članovi obitelji bili jako zahvalni. U nekoliko navrata me čak počeo i pomalo nervirati s tim pogrešnim uvjerenjima i odbijanjem da sagleda stvari iz drugog kuta. Uz njih dvoje, svidjela mi se i njegova majka koja je imala veliku ulogu (taj dio mi je bio pomalo predvidljiv), ali i braća čijim  dogodovštinama se veselim u sljedećim nastavcima.

Osim one spomenute predvidljivosti (na stranu činjenica da je za ljubavni roman gotovo nemoguće ne predvidjeti u kojem smjeru će se odvijati), malo predugi i pomalo nepotrebni su mi bili opisi intimnosti između likova. Jasno mi je da je to postao neizostavan dio ove vrste romana, no nekada je to prikazano u puno manjim količinama pa ne dolazi toliko do izražaja. Budući da su mi to jedine zamjerke, nije teško pretpostaviti da sam jako zadovoljna pročitanim. Sigurna sam da će ljubitelji žanra biti oduševljeni te da će kao i ja s veseljem čekati prijevode ostalih dijelova serijala, koji zapravo stižu jako brzo.