Na vjenčanju Pandore, Cassandrine sestre blizanke, Tom Severin slučajno načuje razgovor u kojem Cassandra negoduje zbog svog izgleda, ali se i žali da će ostati stara cura. U tom trenutku Tom odluči da će ju oženiti, nesvjestan činjenice da je njezin jedini motiv za udaju ljubav, koju joj on nikada neće moći ponuditi. Kako vrijeme odmiče postaje svjestan da mu njegovo bogatstvo i moć neće pomoći u osvajanju gospođice Cassandre, što ga sve više ljuti, ali ne želi odustati. Pojavom Cassandrina neprijatelja pomisli kako je konačno dobio priliku, no kako to obično biva, ne ide baš sve onako kako želimo.

Čitajući knjigu Đavolja kći koja je dio serijala kojem pripada i ova knjiga, a potom i ovu, shvatila sam da je Lisa Kleypas majstorica u pisanju knjiga koje je nemoguće ispustiti iz ruku. Tako sam ovu knjigu pročitala samo kroz dva čitanja, nažalost moramo ponekad i jesti i spavati. ? Autorica vješto gradi radnju i konstantno ubacuje neke zanimljive situacije i napete dijaloge, dok dugi opisi (primjerice krajolika) izostaju pa nema nepotrebnih prekida radnje, a time i pada interesa i motivacije za čitanjem.

Romantika pomuti razum i olabavi vezice na stezniku.

Što se tiče likova, Cassandra i Tom su mi jedan od dražih parova i baš je bio užitak čitati kako se njihov odnos produbljuje te na koji način ona uzrokuje Tomove unutarnje promjene, iako je bio veoma čvrst u svojim uvjerenjima. Bilo je veoma jednostavno povjerovati u njihov odnos i bez problema su me uvjerili u povezanost koja se tijekom vremena stvarala. Cassandra je čvrsta osoba s jasno izraženim stajalištima i drago mi je da je ostala vjerna samoj sebi i nije pristajala na manje od onoga što zaslužuje. Toliko su mi prirasli srcu da bih zaista voljela čitati još malo o njima te vidjeti u kojem smjeru se njihov odnos kasnije razvijao. Kada već spominjem likove, napomenula bih samo da mi je kod ove knjige ipak nedostajalo što nisam pročitala sve prethodne nastavke jer su mi neki likovi njihova imena predstavljali problem, odnosno nisam znala kamo ih točno svrstati i kome pripadaju. No i to se da ispraviti čitanjem svih dijelova, nadam se samo da će biti podjednako dobri kao ovaj.

Kao velikoj ljubiteljici ljubavnih romana neopisivo je drago naići na ovakvu i slične knjige koje me potpuno obuzmu i ne mogu ih ispustiti iz ruku sve dok ne pročitam i posljednju stranicu, iako već znam u kojem smjeru će se radnja razvijati, a likove zavolim kao da su mi prijatelji. Sigurna sam stoga da će se slično dogoditi i vama ako isto tako uživate u ovom žanru i volite se opustiti uz neku lijepu ljubavnu priču. Za kraj, definicija ljubavi koju je lady Berwick izrekla Cassandri u jednom njihovom razgovoru:

Ljubav je nalik onom smiješnom desertu od tučenog bjelanjka na kuhanoj kremi od žutanjaka u kojem ti toliko uživaš – malo slatkaste pjenice koja pluta na vrhu, a ti je onda hvataš žlicom po tanjuru sve dok ne potone.