Grijesi jednog vojvode četvrti je nastavak serijala o obitelji Griffin i donosi priču o vojvodi od Melbournea, Sebastianu Griffinu. Kao najstariji među braćom i glava obitelji, Sebastian se do sada pobrinuo za svoju mlađu braću i sestru, odgojio ih i osigurao da nađu prikladne bračne partnere. U svemu tome, držeći sve pod kontrolom i čuvajući svoj i obiteljski čist obraz, nije imao vremena ni želje ponovno se oženiti, uživao je u samačkom životu. Sve se promijenilo po dolasku zamamne princeze iz jedne daleke i nepoznate zemlje. Ime joj je Josefina Katarina Embrey i svi su opčinjeni njezinim duhom i šarmom, dobro, gotovo svi jer Sebastian nije. Njemu je nešto sumnjivo oko nje i njezina porijekla i nikako to ne može izbaciti iz glave, čak niti onda kada dozvoli da se njihov odnos krene razvijati u neočekivanom pravcu. Pitanje je sada hoće li dozvoliti razumu da nadvlada srce i svoje osjećaje, hoće li i dalje istraživati Josefinino porijeklo ili će zažmiriti na nepoznanice koje kao da se množe i uživati u novoj ljubavi.

Iako sam od prethodna tri nastavka pročitala samo jedan, mogla sam neometano uživati u ovoj knjizi. To mi se sviđa kod ovakvih povijesno-ljubavnih romana, iako serijale vežu zajednički likovi, nije neophodno pročitati sve nastavke kako bi se mogla pratiti radnja bilo kojeg od njih. Tako da ne sumnjam da ćete uživati u bilo kojem nastavku ako vam se nađu pri ruci, i ovaj i roman Poziv na grijeh užitak su za čitanje.

U knjizi Grijesi jednog vojvode najviše su mi se svidjeli likovi Sebastiana i Josefine, odnosno njihova nadmetanja, tvrdoglavost, nepopustljivost i borba s osjećajima koji se nisu slagali sa situacijom u kojoj su se našli. Ona je itekako bila svjesna svoje uloge u cijeloj priči koju je kreirao njezin otac, a Sebastian je od samog početka bio svjestan da nešto opako ne štima u toj priči. Jurila sam kroz stranice smijuljeći se i iščekujući da vidim kakve će sve korake njih dvoje poduzeti, ali i da ja sama saznam istinu koja se polako počinje nazirati kako se smanjuje broj stranica za čitanje. Josefina me u nekoliko navrata ugodno iznenadila, pokazala je snagu i hrabrost za kakvu su rijetki mislili da ju krasi. Odlučila je razmišljati svojom glavom i ne dozvoliti da joj bilo tko ucrtava put, bio to njezin vlastiti otac ili bilo koji drugi muškarac koji misli da ga se treba slušati. I koliko god ovakve knjige bile predvidljive, volim kada autorice vješto grade priču tako da zaboraviš na te predvidljivosti i vodiš se onim nekim malenim iznenađenjima i dragim si sitnicama, kao što je meni nadmetanje i vječita borba između glavnih likova.

Za kraj bih voljela naglasiti da me veoma iznenadio podatak da je autorica cijelu ovu ljubavnu priču izgradila na istinitim povijesnim činjenicama. Naravno, ne bi bilo u redu od mene da vam ih sada otkrijem i pokvarim čitanje knjige, neka vas kopka što je to u cijeloj priči istina, a što tek plod autoričine bujne mašte.