Puno puta sam se pitala što se to događa s nekim dragim mi likovima nakon što zatvorim posljednju stranicu knjige. Bude li nakon sretnog završetka uistinu sve lijepo i dobro kako pretpostavljamo da će biti ili naši junaci proživljavaju i neke teške trenutke? Već sam vam pisala koliko volim knjige Julije Quinn i njezine Bridgertone pa vas neće iznenaditi ako priznam da sam nerijetko razmišljala o njima i nakon čitanja. I eto, dogodilo se to da je autorica nakon brojnih upita odlučila napisati knjigu koja pokazuje da kraj ne mora biti kraj.

Anthony, Benedict, Colin, Daphne, Eloise, Francesca, Gregory i Hyacinth već su imali po glavnu ulogu u jednoj od knjiga iz serijala o obitelji Bridgerton. Pratili smo njihovo odrastanje, promjene, donošenje teških odluka, borbe, zaljubljivanje i proširivanje već ionako velike obitelji. Svatko od njih poseban je i drag na neki svoj način pa mi je jako teško odabrati svog miljenika ili miljenicu, svi zajedno su mi kao obitelj prirasli srcu. Bilo je jako teško oprostiti se od njih nakon čitanja posljednje knjige „Na putu do vjenčanja“ pa mi je ovaj nastavak došao kao predivno iznenađenje i nisam mogla dočekati da vidim što se to događalo s njima nakon kraja.

Ovaj deveti dio donosi nam devet kratkih priča, svaki od osam parova dobio je svoj prostor u knjizi, no osim njih, napokon je i Violet Bridgerton zasluženo dobila stranice samo za sebe. Imamo priliku saznati nešto više o njoj prije no što je bila majka posvećena samo svojoj voljenoj djeci. Autorica nam donosi priču o njenom djetinjstvu, upoznavanju budućeg supruga, ali i o njegovom preranom gubitku. Bilo je jako lijepo uroniti u dijelove njenoga života prije djece i usudila bih se reći da mi je to i najdraži dio ove knjige.

Iako je bilo jako lijepo ponovno čitati o Bridgertonima i prisjećati se njihovih avantura (pritom sam i shvatila da bih uskoro trebala ponovo čitati knjige iz početka jer mi nedostaju neki dijelovi), u svim tim pričama mi je nedostajalo malo one napetosti i neizvjesnosti koje su se protezale kroz prvih osam knjiga. U ovim pričama autorica nas je kratko uvela u njihove živote te nam prikazala kako su proveli godine između „kraja“ i trenutka u kojem se nalaze u novoj priči. Možda se kod nekog riješio neki maleni problem, nedoumica ili prepreka, ali to je to, bez puno radnje i uzbuđenja. Očekivala sam da će svi skupa biti akteri jedni duge priče i da ćemo imati prilike saznati još i više o svakome od njih, ali to su samo moja očekivanja i želje. U konačnici, drago mi je da je netko napisao knjigu koja govori da kraj ne mora nužno biti kraj te da možemo virnuti u živote dragih likova i nakon pretpostavljenog kraja. Imate moju preporuku za cijeli serijal. Volite li lijepe ljubavne priče, priče o povezanosti članova obitelji te njihovoj slozi i zajedništvu, ove knjige će vas očarati i željet ćete im se vraćati.