Početkom 18. stoljeća u Škotskoj upoznajemo šestogodišnju djevojčicu Sabrinu, pripadnicu klana Cameron. Cameronima na ljeto dolazi dječak Morgan, pripadnik suparničkog klana MacDonellovih. Iako su tek djeca, netrpeljivost među njima ne može biti izraženija, a niti nakon dvanaest godina situacija se nije promijenila. Prijateljski posjet MacDonellovih ka Cameronima završava tragično, a na Sabrinu i Morgana je pao teret pomirbe nakon godina zavade, za koju više nitko nije siguran kako je započela. Naravno, niti jedno nije oduševljeno nametnutim zajedničkim životom i pitanje je trenutka kada će jedno od njih konačno prekinuti tu farsu.

Budući da je jedina knjiga ove autorice koju sam čitala bila smještena u poprilično drugačije okvire, nisam znala što očekivati i krenula sam potpuno bez očekivanja. Radnja me jako brzo uvukla u visočje i nisam mogla prestati s čitanjem. Sve je bilo gotovo savršeno do otprilike posljednjih sto stranica kada sam stekla dojam da autorica vrti jednu priču iznova, samo na malo promijenjen način. Kao da su Sabrina i Morgan igrali beskonačnu igru mačke i miša, što nije bilo u potpunosti zanimljivo i održavalo pažnju tijekom čitanja. Konačan završetak (kojeg sam naposljetku jedva dočekala) mi se zapravo i nije naročito svidio, vjerujem da su neke scene bile nepotrebne i naprasno ubačene radi stvaranja napetosti, koja u ovoj situaciji i nije bila prijeko potrebna. Vjerujem da se sve dalo puno ljepše zaokružiti nekoliko desetaka stranica prije.

Vjerujem da prethodni odlomak ostavlja poprilično negativan dojam, ali to je zapravo bilo sve što mi se kod ove knjige nije svidjelo. Priča je prožeta odličnim humorom (za kojeg bih voljela da je još više zastupljen) te sam se nekoliko puta i naglas nasmijala. Daleko najviše me nasmijao razgovor između Sabrine i Morgana u kojem on objašnjava da ne pije viski jer od njega postane mrzovoljan, na što Sabrina odgovara da bi bila šteta umiriti njegovu društvenu narav. Naravno, ako niste čitali niste upoznati u njegovu narav i nije vam smiješno kao što je bilo meni za vrijeme čitanja, ali upoznate li ga, sve će vam biti jasno.

Budući da obožavam ljubavne priče u kojima glavni akteri od mržnje lagano krenu razvijati neke ljepše osjećaje, pa ih u početku skrivaju, dok oni konačno ne nađu put ka površini, ova knjiga je bila pun pogodak za mene. Stranice su se okretale same od sebe, uživala sam u dogodovštinama glavnih junaka, smicalicama i lažima koje su se plele oko njih, i da nije bilo pomalo nespretnog završetka, ovo bi bila jedna od boljih ljubavnih priča pročitanih u posljednje vrijeme.