Harriet Hathaway je od trenutka kada je upoznala grofa od Roxleyja znala da je on jedina osoba s kojom želi provesti život. Nakon godina želje, konačno su na plesu pod maskama izmijenili poljubac i strasti zbog kojih je mislila da će se on ponijeti časno i tražiti njezinu ruku te je time učiniti najsretnijom ženom na svijetu. Unatoč njenim željama i promišljanjima, prošlo je nekoliko mjeseci zatišja, a kada se vratila u London dočekale su je najgore moguće vijesti. Grof je odlučio zaprositi drugu ženu i pravi se da se između njih nikada ništa bitno nije dogodilo. Naravno, u potpunosti u skladu s njenom osobnošću, Harriet ne prihvaća takvu situaciju i spremna je učiniti sve što je potrebno kako bi saznala što se krije iza grofovih namjera i spriječila ga u užasnom naumu da život provede s nekim drugim. On je pak u vrlo nezavidnoj poziciji i iako je svjestan svoje privlačnosti prema Harriet, mora ju držati podalje od situacije koja izmiče kontroli i koja bi svima mogla nanijeti mnogo štete.

Grof za poželjeti treći je dio serijala Ljubavne rime i mogu reći da je meni za sada u sredini, i dalje je drugi dio daleko najbolji. Možda ste pročitali u recenziji prethodnog nastavka da priželjkujem priču između Harriet i Roxleyja i neizmjerno mi je drago da nam je ispričana i da je pomalo neočekivana i drugačija.

Kako su Harriet i Roxley neobični junaci, tako je i njihova priča pomalo drugačija i ne baš tipična romansa. Nema klasične priče oko upoznavanja, uspona, pada i sretnog završetka, oni se znaju godinama i nema baš puno toga što im je preostalo otkriti. Stoga je ova priča imala više nekih opasnih dijelova, onih koje obično viđamo u kriminalističkim, a ne ljubavnim romanima. I to mi se baš jako svidjelo, uz njihove osobnosti i nemirne duhove, najbolje odgovara neka uzbudljiva i nepredvidljiva priča koja se čita bez prevelikih pauza. Raspodjela romantičnih i „krimi“ scena bila je odlična i u jednom trenutku sam čak stekla dojam da je ljubav nekako pala u drugi plan, što baš i nije u potpunosti točno jer je ona pokretač gotovo svih radnji u ovom romanu.

Harriet mi je od početka ovog serijala jedan od najdražih likova i zaista sam uživala u konačnom ostvarenju njezinih snova. Sviđa mi se njezina borbenost, tvrdoglavost, činjenica da ne prihvaća poraz tek tako i spremna je učiniti sve što je u njenoj moći (pa čak i malo više) kako bi ostvarila ono što je zacrtala i spasila ljude do kojih joj je stalo. Daleko je od tipične mlade dame njezina doba od koje se očekuje točno određeno ponašanje i zabrana kršenja bilo kakvih pravila, što njoj baš i nije bilo bitno. Nadam se da ćete ju i vi zavoljeti, ali i da ćemo imati prilike saznati još nešto o njoj u sljedećem nastavku serijala.