Glavna junakinja ovog romana je hrabra i talentirana Lakshmi koja je sa svega sedamnaest godina pobjegla od nasilna muža i utočište pronašla u Jaipuru. Tamo je postala poznata po svojem umijeću slikanja kanom, ali i sposobnošću da ispunjava želje svojih klijentica bez da ih izgovore, pozorno ih sluša i upija njihove tajne i nikom ih dalje ne govori, jednostavno rečeno postala je omiljena među bogatim ženama više klase. Ipak, nisu samo klijentice te koje čuvaju tajne od svojih bližnjih, i sama Lakshmi ima ih nekoliko, a život joj se ponovno mijenja iz korijena kada se jedna njezina tajna ponovno nađe u blizini, muž od kojeg je pobjegla. No, ono što je najšokantnije u njegovu dolasku, činjenica je da sa sobom dovodi i mladu djevojku za koju se ispostavi da joj je sestra za koju nije niti znala da postoji. Ne preostaje joj ništa drugo doli se prilagoditi situaciji, ponovno promijeniti način života i brinuti o mlađoj sestri.

Kako sam već pisala tijekom čitanja ovog romana, već na samom početku sam skoro odustala, vjerojatno bih i bila da nisam sjedila na kavi i uz sebe imala samo njega. Prve stranice donose popis likova uz objašnjenje tko su i u kakvoj su vezi s Lakshmi, što i ne bi bilo tako strašno da ih nema pozamašan broj. Uz to, roman vrvi stranim pojmovima čije objašnjenje ipak možete pronaći u fusnotama, ali i na samom kraju knjige ako ste nešto slučajno zaboravili pa to u konačnici nije bio veliki problem. Kako je čitanje odmicalo shvatila sam da niti broj likova nije problem jer je radnja tekla sporo i likovi su se postepeno javljali i nije ih bilo teško zapamtiti i svrstati prema odnosu koji su imali s Lakshmi. Da zaključim ovaj dio, nemojte se brinuti niti oko broja likova, njihovih imena, stranih pojmova, sve će tijekom čitanja sjedati na svoje mjesto pa ćete moći neometano uživati u čarima ovog romana.

U posljednje vrijeme sam razvila posebnu vrstu ljubavi prema ovim, po meni, nesvrstanim romanima koji nekako ipak čine kategoriju za sebe. Rekla bih da je ovo priča o jednoj hrabroj djevojci koja je stasala u ženu, a sve je započelo u trenutku u kojem je odlučila pobjeći od svega nametnutog i sama si probiti put. Stavila je samu sebe i svoju sreću na prvo mjesto, što je u ono vrijeme u takvoj kulturi bilo nemoguće i iz tog razloga joj se divim i voljela bih imati malo njezine hrabrosti i odlučnosti. Lakshmi nam pokazuje koliko je truda, odricanja i vremena potrebno kako smo si izgradili život za kakvim čeznemo i koji će nas napokon zadovoljiti. Ipak, jako je važno pritom znati kada treba povući crtu i reći da je dosta pa konačno malo uživati u plodovima tog truda i godina odricanja. Za mene je ona istovremeno i pozitivan i negativan lik jer koliko god joj se divim, bilo je trenutaka u kojima ju nikako nisam mogla razumjeti i podržati ju. I upravo zbog takvih stvari volim i nju i ovu knjigu, vjerno i dostojno prikazuje život i nas ljude, nitko nije savršen, svi griješimo i donosimo jako loše odluke, po sebe i druge.

Iz ove knjige možete puno saznati o Indiji, tamošnjoj kulturi, običajima i ljudima. Autorica je predivno opisala sve navedeno pazeći pritom na sva čitateljeva osjetila i posebno me oduševilo kada sam na posljednjim stranicama pronašla recepte i priče o nekim karakteristikama indijske kulture. Zaključila bih preporukom i savjetom da ne odustajete od čitanja ako vam u nekom trenutku radnja bude prespora ili nezanimljiva, kako odmiče postaje sve zanimljivije i bolje pa biste mogli požaliti što niste ispratili Lakshmi do kraja njezina puta.