Nakon knjige Neodoljivi vojvoda pred nama je nastavak serijala Ljubavne rime. Uloge glavnih junaka preuzeli su Prestonov ujak Henry Seldon i Daphne Dale, pripadnici dviju obitelji među kojima već godinama vlada netrpeljivost. Daphne se tražeći sreću u ljubavi odlučila javiti na oglas nepoznatog gospodina u novinama. Prilika da ga upozna javlja se u obliku odlaska na Tabithin zaručnički bal, a kasnije i vjenčanje, što ujedno znači odlazak na imanje jednog Seldona. Spremna je riskirati kako bi upoznala ljubav svog života, no nije svjesna da ju kao najbližu osobu mladenke čeka ples s najbližom osobom njena odabranik, Henryjem Seldonom. Iako je tom idejom užasnut baš kao i ona, postaju svjesni da bi između njih moglo biti puno više od obiteljski nametnute mržnje.

Za početak ću se osvrnuti na prvu knjigu iz serijala i ono što sam pisala o njoj. S radošću vam mogu reći da je gospodin Muggins i dalje dio priče, jednako zabavan, voljen i ono najvažnije, u pravo vrijeme na pravom mjestu. Osim njega, tu su i ostali dragi likovi, baš kako sam i priželjkivala. Odmah ću izraziti svoju želju da ulogu glavnih junaka sljedeći preuzmu gospođica Harriet i nemirni Roxley. U tom slučaju predosjećam jako dobru i napetu prču!

Sada se konačno posvećujem Daphne i Henryju, zaslužuju svu našu pažnju. Drago mi je što sam s radošću prionula na čitanje novog nastavka iako me prvi dio nije oduševio, ovaj je nadomjestio sve. Radnja mi je bila puno zanimljivija, upečatljivija i jedna od onih koje neću zaboraviti nakon nekoliko dana. Takvo što se ne nalazi prečesto među ljubavnim romanima, a zaista sam ih puno pročitala. Zbog napetosti između likova koja ne jenjava, knjigu sam pročitala u dahu. Jednostavno sam uživala u njihovim nadmetanjima, igrama riječima te svjesnim prelascima granica i stupanjima u zabranjenu zonu. Autorica je glavne likove uspješno dočarala i mogla sam ih zamisliti kao stvarne osobe te si dočarati situacije u kojima se nalaze, ovdje mi dakle nije nedostajalo one slojevitosti. Općenito više uživam čitati o likovima među kojima sve ne „klikne“ bez nekih problema i koji grade svoj odnos od potpuno negativne situacije, kao što se u ovom slučaju Daphne i Henry nalaze na gotovo zaraćenim stranama (nešto poput Romea i Julije). Svidjelo mi se i njihovo postupno upoznavanje te načini na koje su utjecali jedno na drugo. Henryja sam doživjela kao mačo muškarca kojemu žena nije niti potrebna, ali koji se postepeno odrekao svojih brojnih načela samo zbog čari jedne dame, i to one koju navodno mrzi. Kod Daphne su me se dojmile njezine unutarnje dvojbe i borbe. S jedne se strane nalazi muškarac njezina života, osoba koju je uspjela u dušu upoznati samo preko pisama i spremna je sve učiniti da ga konačno upozna. S druge pak strane je Henry, muškarac kojeg mrzi i ne želi vidjeti, ali istovremeno prema njemu osjeća neopisivu privlačnost zbog koje mu želi biti što bliže.

Koga će na koncu Daphne odabrati, saznat ćete uronite li među stranice ovog zanimljivog povijesno-ljubavnog romana. Pritom vam neće nedostajati smijeha, šokantnih scena, zgroženih dama, uzbudljivih i napetih dijaloga, ali i lijepe ljubavne priče.