Seriju romana „Pravila lopova“ zavoljela sam već s prvim dijelom i veselila sam se svakom sljedećem. Upravo zato sam neizmjerno sretna jer je ovaj posljednji dio nadmašio sve prethodne i dao dostojan završetak cijeloj seriji.

Ako ste čitali prethodna tri dijela, zasigurno znate da je glavni junak ovog posljednjeg jedini preostali od četiri vlasnika zloglasne kockarnice. No, ono što nikako niste mogli očekivati, a nisam niti ja, jest činjenica da je vlasnik zapravo vlasnica i da se iza imena Chase krije lady Georgiana Pearson, kći i sestra dvaju vojvoda. No, zbog skandala koji je promijenio i uništio njen život ne uživa povlastice svog položaja, već se posvetila osnivanju i vođenju kockarnice s kojom će u svojim rukama držati tajne brojnih muškaraca. Njezinu tajnu godinama nitko nije uspio otkriti, vješto je skrivala svoj identitet. Ipak, kao što se dogodi u većini slučajeva, njezin identitet biva ugrožen i pitanje je trenutka kada će svima postati jasno tko je zapravo ona, odnosno on. Osoba kojoj će to najbolje poći od ruke jest Duncan West, naočit i ambiciozan vlasnik pet najčitanijih londonskih tiskovina. Krenuvši na put raskrinkavanja lady Georgiane, nije niti pomišljao na to kakve će promjene uzrokovati u vlastitom životu.

Georgiana i Duncan su likovi koje sam zavoljela na prvu i o kojima je bio užitak čitati od prve do posljednje stranice, kada mi je bilo žao što je sve tako kratko trajalo (iako 400 stranica i nije baš malo). Oduševila me Georgiana jer je nakon skandala koji joj je preko noći uništio život hrabro ustala i krenula dalje, uzela je konce svog života u ruke i ponovno stala na noge. Obožavam njenu smjelost i činjenicu da je u središtu društva izgradila hram grijeha, zloglasnu kockarnicu, u kojoj je skupljala i čuvala tajne svih članova, koji nisu mogli niti zamisliti da je sve što rade kontrolirano od strane žene od koje su njihove supruge okretale glavu.

Nasuprot nje je Duncan, naočit i izuzetno zgodan muškarac, veličanstven i moćan, te inteligentan i ambiciozan. Privlačio je poglede gdje god se pojavio, a i sama Georgiana bila je svjesna njegove pojave i učinka koji je ostavljao. Uz sve to, on je praktički bio peti partner u „Palom anđelu“ koji je uspješno surađivao s Chaseom iako ga nikada nije vidio. Naravno, nikada prije ne pomislivši da su Chase i lady Georgiana ista osoba.

Već pri njihovom prvom opisanom susretu mogla sam osjetiti napetost koja se javila i koja nije jenjavala niti kasnije. Cijelo vrijeme je njihov odnos bio napet, nabijen emocijama i neizgovorenim riječima, strašću i privlačnošću koje su samo rasle i rasle. I sve to je bilo tako lijepo i pitomo opisano, bez vulgarnosti i osjećaja nelagode pri čitanju. Autorica je majstorski opisivala njihov odnos i vodila nas kroz njega. Oduševio me humor koji se provlači kroz radnju i kojeg obožavam u knjigama kada je kvalitetno odrađen i ukomponiran, što ovdje svakako jest slučaj. Sitnica koje me osvojila i izazvala osjećaj nostalgije jesu dijelovi članaka kao uvod u novo poglavlje, koji su me podsjetili na serijal knjiga o najdražoj mi obitelji Bridgerton autorice Julie Quinn. Uživala sam zaista u svakoj stranici ove knjige, nekoliko puta samu sebe zatekla kako se smješkam ili pak „umirem“ od smijeha i od sveg srca vam preporučam ne samo ovu knjigu, već sve četiri iz serijala romana „Pravila lopova“.