Sloan Reynolds je uspješna i predana policajka koja uviđa da poslovna karijera nije jedina kojom se želi baviti, no godine prolaze a mogućeg supruga nema nigdje na vidiku. Slobodno vrijeme provodi s prijateljicom Sarom i majkom koja ju je sama odgojila te pritom žrtvovala puno toga kako bi joj omogućila što bolji život. Otac je figura koja nedostaje na obiteljskim fotografijama, baš kao i Sloanina starija sestra Paris koja je na prevaru odvedena iz njihovih života. No, nakon tridesetak godina otac stupi u kontakt s njom i poziva ju u Palm Beach kako bi upoznala njega i Paris. Sloan niti ne pomišlja na pristanak, a sve se mijenja u trenutku u kojem saznaje da se vodi istraga protiv njenog oca te biva zamoljena da mu ode u posjet zajedno s FBI agentom Paulom Richardsonom.

Njezin boravak u Palm Beachu ne bi bio taka jednostavan i zanimljiv da nije upoznala poznatog poduzetnika Nou Maitlanda te njegova oca i sestru s kojima se jako brzo povezala. Po riječima Sloanina oca, Noah i Paris su gotovo zaručeni, što pomalo razočara Sloan koja nije u potpunosti imuna na poglede naočitog i šarmantnog Noe.

Kod čitanja sinopsisa ove knjige neke riječi i činjenice su me posebno privukle i zainteresirale za čitanje, primjerice podatak da je Sloan policajka, upletanje FBI agenta, urota, kriminal, šokantno ubojstvo te Sloanina strašna privlačnost prema Noi. Odmah se dalo naslutiti da je ovo daleko od romantične priče u kojoj će gotovo sve proći glatko i bez uzbuđenja, no da ipak postoji doza napetosti, privlačnosti i romantike među nekima od glavnih junaka.

Čitanje me uvjerilo u ono što sam zaključila i mogu reći da se ova knjiga nalazi na popisu najboljeg pročitanog tijekom ove godine. Priča je imala moju potpunu pozornost od početka pa sve do posljednje stranice, sve do zadnjeg retka. Radnja niti u jednom trenutku nije prestala biti zanimljivom, jako je dinamična i brzo se čita, nije bilo nepotrebnih opisa, nebitnih i dugih dijaloga koji nemaju utjecaj na konačan rasplet radnje. Knjigu sam pročitala kako bi se reklo u jednom dahu, iako broji nešto više od 400 stranica (nema veze što sam ujutro imala problema s ranim ustajanjem, vrijedilo je). Sa svakim novim poglavljem moje zanimanje je samo raslo, posebice zbog činjenice da je autorica kombinirala karakteristike ljubavnog i kriminalističkog romana s ponekim triler trenutcima, odnosno, iskombinirala je meni omiljene žanrove i pritom napravila odličnu priču.

Moram spomenuti i da su mi se jako svidjeli likovi te njihovi međusobni odnosi koji su podlijegali različitim, ne nužno pozitivnim, utjecajima. Bilo je zanimljivo pratiti u kojim smjerovima će se razvijati odnosi između Sloan i davno izgubljenih članova obitelji te nagađati što bi se moglo dogoditi i kakav je tko od njih uistinu, hoće li itko posumnjati u odnos Sloan i Paula, je li naoko savršeni Noah zaista kriminalac i planira li oženiti Paris, tko je žrtva a tko počinitelj u šokantnom ubojstvu koje nam je najavljeno na koricama knjige, a koje nikako da se dogodi, i tako dalje. Ne smijem zaboraviti niti Sloanine kolege s posla koji su me oduševili i zbog kojih mi je u jednom trenutku za vrijeme čitanja zasuzilo oko. Razmišljala sam koliko divno mora biti raditi okružen muškarcima koji su zaštitnički nastrojeni prema svojim malobrojnim kolegicama i koji bi sve učinili da im pomognu te ih zaštite. Neki od njih su osim pružanja podrške imali i puno značajnije uloge kroz priču, no to ćete i sami vidjeti.

Mislim da ste već i sami mogli shvatiti koliko sam oduševljena ovom knjigom i nema smisla ponavljati da imate moju preporuku. Vjerujem da će se zbog kombinacije žanrova svidjeti brojnima i nećete zažaliti ako joj date šansu. Javite dojmove!