INTERVJU L. J. Shen

Tko je L. J. Shen? Za one koji još uvijek ne znaju, Shen je jedna od najprodavanijih autorica suvremenih ljubavnih romana USA Todaya i Washington Posta. Od kada je objavila svoj prvi roman „Tyed“ L. J. Shen postala je  jedna od najpopularnijih autorica suvremenih romantičnih romana diljem svijeta. Njezinim ljubavnim intrigama, zapletima i neodoljivim romansama nisu odoljeli milijuni čitatelja koji s velikim nestrpljenjem iščekuju svaki novi naslov.

Koja je tajna njezina uspjeha otkrila nam je sama autorica.

 

  1. Prilagođavate li romane aktualnim zbivanjima ili se vodite provjerenom formulom koja očito funkcionira za sve vaše romane?

S obzirom da jedan roman pišem oko osam mjeseci, teško mi je reći da se prilagođavam nekim društvenim aktualnostima jer se one mijenjaju svakoga dana.

Imam sreću što pišem veoma popularnu vrstu ljubavnih romana i držim se te provjerene strukture koju moji čitatelji, ali i ja sama volim čitati (odnos šef i zaposlenica, velika razlika u godinama ili samohrani otac…).

S druge strane ne mogu reći da sam proračunata kada svojim glavnim likovima stvaram karakter. Primjerice, ukoliko je sada popularno da se u romanima spominje lik samohranog oca kao glavnog lika, nakon uspjeha te knjige mjesecima ćemo svi čitati naslove koje imaju slične ili iste likove, ali romani koji slijede trendove nikad nisu jednako uspješni. Zato se trudim pisati ono što ja najviše volim i situacije koje mene najviše inspiriraju.

Moje knjige imaju jednu stvar zajedničku, a to su jaki i dominantni alfa muškarci. Sklona sam pisati o bogatašima, zabavama, živciranju i pokazivanju što većeg broja emocija kod glavnih likova. Osim toga, ne mogu reći da imam tajnu formulu.

Moj roman „Dirty Headlines“ romantična je priča o ljubavi na radnom mjestu, dok je „Kradljivac poljubaca“ mračnije, teže štivo o mafiji. Veliki sam zagovornik ideje da bi trebali pisati o onome što nam odgovara u određenom trenutku. Mislim da čitatelji žele biti zadivljeni, a ne da imaju osjećaj da čitaju reprizu neke naše prethodne knjige.

 

  1. Jeste li sa svojim prvim romanom odmah postigli uspjeh?

Uspjeh je vrlo subjektivna stvar. U početku nisam imala velika očekivanja i iskreno, nisam znala što radim dobro ili loše. Objavila sam knjigu na Amazonu jer nisam znala da postoje druge mogućnosti. Nisam znala kako se probiti do publike bez izdavača. Tek nakon što sam objavila knjigu upoznala sam se sa svijetom PR agencija, intervjua, oglasa na Facebooku i Instagramu i drugim stvarima na koje nisam bila spremna. Moj prvi roman bio je na 300. mjestu, što je za mene bio uspjeh! Osobno mislim da je važno i to smatrati velikom stvari u karijeri. Sve dok ljudi čitaju vaše knjige možete reći da ste uspješni.

 

  1. Koliko brandiranje, u vašem slučaju opasnih alfa muškaraca, doprinosi uspjehu vaših knjiga?

Mislim da je veoma važno da svaki pisac oko sebe stvara vlastiti brand. Od velike mi je pomoći to što znam što moji čitatelji žele. Znam da u romanu očekuju snažnog muškarca, koji ne mora biti opasan, već samo dominantan i moja je zadaća kao pisca da im to pružim u svakoj knjizi. Osim tog očekivanog lika, trudim se da druge stvari u knjizi budu neočekivane poput zapleta, ženskog lika, okruženja ili slojeva društva.

Mislim da se sve svodi na to da čitatelji žele dvije stvari:

  1. Faktor iznenađenja.
  2. Pisanje ono što ljudi očekuju.

Ove dvije stvari su naizgled kontradiktorne, ali nije tako.

 

Izvor: selfpublishingformula.com

x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.
x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.