Julia Quinn jedna je od najpopularnijih autorica ljubavnih romana. Diplomirala je na Harvardu i Radcliffeu i jedna je od šesnaest članova Writers of America’s Hall of Fame. Njezine su knjige prevedene na više od trideset jezika. Trenutno živi s obitelji na obali Pacifika i piše. Njezin popularni serijal o obitelji Bridgerton nedavno je stigao na male ekrane kao originalna Netflixova serija u produkciji Shondalanda u kojoj glume Julie Andrews, Phoebe Dynevor i Rége-Jean Page.

I upravo ta mega popularna serija me dovela ovdje. U situaciju da probam pronaći knjige i prepustim se čitanju ovog serijala, jer ono što je bilo prikazano u seriji me oduševilo. Iz Mozaik knjiga su brzo reagirali i objavili da stiže i reizdanje ovog serijala, a ja sam u dva klika naručila prve tri knjige. I započela još jednom Bridgerton avanturu.

Vojvoda i ja prva je knjiga iz serijala Bridgerton u kojoj pratimo Daphne Bridgerton i Simona Basseta. Daphne je najstarija kći vikonta, ali četvrta od osmero braće i sestara. Unatoč tome što poznaje većinu mlade gospode koja ispunjavaju uvjete za ženidbu u Londonu, ona se i dalje bori kako privući njihov interes kad je ljubav u pitanju. S druge strane tu je vojvoda od Hastingsa, Simon, ujedno i najbolji prijatelj Daphneinog najstarijeg brata. Vojvodu ne zanima niti visoko društvo, a niti brak. Međutim stvari se mijenjaju kad se on i Daphne sretnu i odluče lažirati udvaranje. Na taj način Daphne postaje popularna u društvu i privlačnija nego ikad svim potencijalnim neženjama, a Simon će izbjeći majke koje mu doslovno guraju svoje kćeri u ruke.

To zvuči kao idealan plan koji će poremetiti iskrice koje polako frcaju između njih dvoje. Simon i Daphne se savršeno slažu, a njihovi su razgovori duhoviti i nimalo dosadni. Ovo je knjiga koja predstavlja Lady Whistledown, anonimnu autoricu tiskanih tračeva u kojima uživa cijeli grad, čitav klan Bridgerton kao i drugi članovi društva. Čini se kao da sam tek jučer upoznala Bridgertone i veseli me ponovno druženje s njima.

Ova knjiga je toliko zabavna da sam većinu vremena provela smijući se raznoraznim situacijama u kojima su se našli glavni akteri. Dijalozi su tako sjajno napisani, a priča je lagana i zabavna. Mislim da je najpametnije da dok čekam drugu sezonu serije, pročitam sve romane redom, vjerujem da zabave neće izostati.

Oduševljena sam koliko su dobro roman prenijeli u seriju, naravno uvijek tu ima malo nedostataka i izmjena, ali sve u svemu odlično odrađeno. Mislim da je puno bolja opcija bila pogledati seriju, a zatim čitati knjige jer sam ovako u glavi već imala i likove i scenografiju spremnu. Vikont koji me volio sljedeća je na redu za čitanje.