Taylor je jako bila tužna kad joj je zaručnik pobjegao s rođakinjom, ali to je ostavila iza sebe i suočila se s posljedicama toga čina, sramotom koju je osjećala, ali sad mora voditi druge bitke. Naime njena draga baka je na umoru, ali prije nego umre pomoći će Taylor izvesti prevaru godine. A kako bi utekla od ujaka koji je na jako lošem glasu udaje se za Lucasa Rossa, zgodnog i muževnog Američkog rančera, a novac bake koji je ostavila pomoći će i samom Lucasu vratiti se doma sa svojom braćom. Taylor za putovanje preko oceana ima svoje razloge, nešto dragocjeno što nije spomenula ni Lucasu, jer je njihov dogovor da se rastanu čim dođu u Boston.

Ali Taylor malo pomalo upoznaje Lucasa i počinje joj se sviđati i on i njegove priče o Montani, i Taylor polako planira novu budućnost, i jako se nada da će i Lucas biti dio te budućnosti, ni Lucas nije imun na svoju novu suprugu polako mu se uvlači pod kožu i ne može je izbaciti iz glave. Polako se zbližavaju i niti jedno nije spremno ostaviti ono drugo, a kad se u Bostonu stvari zakompliciraju, ono što joj je najdragocjenije nestaje, a jedina osoba koja joj može pomoći je sam Lucas, ali prvo mu mora otkriti cijelu istinu. Nakon toga Lucas se baca u potragu za onim što njegova žena najviše voli, i neće odustati dok ne nađe dragocjeni teret i ne preda ga njoj. A dok je u potrazi sve više i više razmišlja o svojoj ženi i zaključuje kako njegov život nema smisla bez nje. Njihova borba upravo kreće.

Zašto Taylorin zaručnik bježi od nje? Što to ima njen rođakinja a ona ne? Kako se osjeća? Što njena baka planira? Kakvu to prijevaru smišljaju? Koga žele prevariti? Zašto? Kakav je njen ujak? Što on želi od Taylor? Tko je ustvari Lucas Ross? Zašto pristaje oženiti Taylor? Kakav je njihov dogovor? Što to dragocjeno čeka Taylor u Americi? Kako će se stvari zakomplicirati? Što nestaje? Za čime Lucas traga? Hoće li pronaći to što traži i usrećiti svoju ženu? Kako završava ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 😉

Garwood je još jednom nadmašila samu sebe, i nije ni čudo što ima toliko obožavatelja, a ja sam jedna od njih, jednostavno obožavam sve što izađe iz njezina pera. Svaka priča koju napiše uvuče mi se pod kožu i jako dugo nakon što pročitam njenu knjigu razmišljam, i u mislima mi je sve dok ne posegnem još koji put za njom. Sve njene knjige izdane kod nas krase i moju policu, i svaka njena knjiga je pročitana više puta, to je spisateljica kojoj se vraćan ponovno i ponovno. I ovom bajkovitom pričom me je oborila s nogu, a glavni likovi su mi se toliko zavukli pod kožu da jedva čekam opet da je pročitam. Moje tople preporuke za ovu predivnu i bajkovitu knjigu koju svakako morate pročitati, i vjerujem da će te uživati u ovoj priči jednako kao i ja. A sad ste vi na redu da je uzmete u ruke i otkrijete sve sočne detalje iz života naših glavnih junaka, a sama priča toliko te obuzme da zaboraviš na sve oko sebe. Uživajte u predivnoj knjizi naše kraljice ljubavnih romana.