Rhys, mladi muškarac koji je svojim trudom i radom uspio se obogatiti, jako je moćan, ali visoko društvo ga baš ne prihvaća jer nema plave krvi, običan je velški pučanin, on je muškarac koji dobije sve što poželi, a poželio je mladu i stidljivu Lady Helen. Od prvog dana kad ju je ugledao morao ju je dobiti pod svaku cijenu, ne mari za načela spreman je na sve kako bi je dobio, pa iako to značilo da će je morati razdjevičiti kako bi bio siguran da će mu postati suprugom. Ona u njemu budi osjećaje za koje nije ni znao da ih ima, uz nju je bolji čovjek i uživa u svakoj sekundi u njenom društvu.

Lady Helen, mlada i povučena djevojka, odrastala je daleko od londonskog društva, živjela je uz dvije sestre i brata, nakon bratove smrti bratovu titulu preuzima rođak, koji je spreman voditi brigu o njoj i sestrama. Kad upozna Rhysa njen se svijet mijenja, uvelike ju je privukao taj mladi i zagonetni muškarac, kako se bolje upoznaju Helen počinje gajiti duboke osjećaje prema njemu, te je spremna i leći u krevet s njim kako bi zauvijek bio njen. Ali kad otkrije mračnu tajnu svoje obitelji Helen se boji da bi ju Rhys mogao odbaciti i ne imati ništa s njom, neće je htjeti oženiti. Helen se našla u teškoj situaciji, ako mu prizna istinu o sebi izgubit će ga, ako je zataji živjet će u strahu da je on ne otkrije. Tu kreće njihova priča.

Tko je ustvari Lady Helen? Kakve to tajne krije? Koliko su mračne? Tko je Rhys? Zašto baš želi Lady Helen? Hoće li otkriti njenu tajnu? Kako će reagirati? Može li ljubav pobijediti sve zapreke? Imali nade za njih dvoje? Kako završavao ova priča?

TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 😉

Moćna priča koja će vas zalijepiti za naslonjač, i nećete je tako lako ispustiti iz ruku, priča koja očarava svojom radnjom, napeta i zanimljiva do samoga kraja. Lisa je još jednom oduševila ne samo mene nego i čitatelje diljem svijeta ovom bajkovitom pričom. Još jednom nije me razočarala svojim pisanjem, žena koja zna kako se uvući pod kožu svojih čitatelja, i na tom sam joj jako zahvalna, jer uživam u svakoj njenoj knjizi. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, i vjerujem da će te uživati jednako kao i ja.