RECENZIJA Matea Rožanković, Svijet jednog knjigoljupca

„Proslava vjenčanja postat će nešto mračno i smrtonosno u ovom slasno opakom i atmosferičnom trileru u maniri Agathe Christie iz pera autorice Lovačke družine, bestselera New York Timesa.
Na otoku ispred irske obale gosti se okupljaju kako bi proslavili sklapanje braka. Mladoženja je naočit i šarmantan, televizijska zvijezda u usponu. Mladenka je pametna i ambiciozna, urednica i izdavačica časopisa. Vjenčanje je to na visokom nivou: dizajnerska haljina, udaljena lokacija, luksuzni pokloni i skupi viski. Mobitel vam možda i neće baš hvatati signal, more je nemirno… no svaki je detalj događaja stručno osmišljen, a bit će stručno i izveden. Ali savršenstvo ne postoji… Kad šampanjac potekne i zabava počne, zamjeranja i sitničava ljubomora ispreplest će se s prisjećanjima na stare dane i dobrim željama. Djeveri će zaigrati igru iz školskih dana. Djeveruša će si upropastiti haljinu. Mladenkin će najstariji prijatelj održati neprimjerenu zdravicu…A potom će netko umrijeti. Tko to ne želi mladencima sve najbolje? I još važnije – zašto?“

Jules je oduvijek maštala o savršenom vjenčanju, a upravo sada će ga i imati. S najbližim prijateljima i rodbinom, Jules, urednica časopisa The Download i njen zaručnik Will, slavni glumac, proslavit će vjenčanje na Kormoranovom otoku, pokraj prekrasno obnovljene građevine iz petnaestog stoljeća. Međutim, savršenstvo ne postoji, jer kad alkohol potekne i zabava počne, uskoro će na površinu izaći mračne tajne iz prošlosti uzvanika na vjenčanju, pogotovo onih iz školskih dana, a uskoro će netko i umrijeti…

Psihotriler Popis uzvanika brze je, napete i dinamične radnje koja se odvija u samo dva dana, a smještena je na udaljenoj i osamljenoj lokaciji, čime se postiže mračna i misteriozna nota, kao u stilu Agathe Christie. Višestrukom narativnom strukturom postiže se neizvjesnost, a čestim obratima po poglavljima otkrivaju se mračne tajne uzvanika, a čitatelja se navodi na krive tragove. Bitni likovi su detaljno i duboko prikazani, a postupno se otkrivaju i mračne strane njihovih karaktera. Cijela je radnja brzo i lako čitljiva, napeta i zanimljiva, pa sam uživala cijelo čitanje! Jedino bih voljela da je rasplet detaljnije obrazložen, no i s ovakvim – kraćim i prilično šokantnim – raspletom stavlja se točka na „i“ ovoj izvrsnoj radnji. Ocjena 5 uz preporuku za čitanje!

Izvor: Svijet jednog knjigoljupca