Autorica bestselera New York Timesa Julia Quinn voli razbijati mit da pametne žene ne čitaju (ili pišu) romanse. Objavila je zavidnu količinu ljubavnih romana, a upravo njezin serijal o obitelji Bridgerton osvojio je čitatelje diljem svijeta. Dana 25. prosinca 2020. Netflix je premijerno prikazao prvu sezonu serije Bridgerton, temeljenu na njezinoj seriji romana koja je postigla nevjerojatnu gledanost i zaludila svijet. Druga sezona je premijerno prikazana 25. ožujka 2022., a obožavatelji s nestrpljenjem očekuju i svaku sljedeću.

Kad sam prvi put čula da nam stiže prijevod još jednog serijala autorice Julie Quinn i to o omiljenim Bridgertonima, bila sam znatiželjna i uzbuđena vidjeti što nas čeka. Zbog gospođice Bridgerton prvi je roman u serijalu Rokesby u kojem pratimo Sybillu (Billie) Bridgerton koja je teta naših omiljenih Bridgertona. Ovo je još jedan lagani i zabavni roman koji je idealan za godišnji odmor, jer neće vam smetati ako nemate kontinuitet u čitanju, vrlo lako se nastavlja tamo gdje ste stali i nakon nekoliko dana pauze. Iako su likovi simpatični, nisu me osvojili koliko i prvi serijal. Ali s Juliom Quinn ne možete pogriješiti, njezini dijalozi su zabavni, smiješni i pomalo drski, a romanse uvjerljive i ne prelaze granice neukusa.

”Stajali su tako nekoliko trenutaka, kao dva lika zarobljena na slikarskom platnu.”

Billie je simpatična mlada dama, ujedno tvrdoglava, ali i pametna. Naučila je upravljati očevom zemljom dok njezin mlađi brat Edmund ne odraste dovoljno kako bi preuzeo tu ulogu. Ona zna da neće moći nastaviti svoj posao kad se Edmund vrati sa školovanja i da mora pronaći muža, ali joj to nije na listi prioriteta. Billie i George nikada se nisu slagali tijekom svog djetinjstva, Billie je više voljela društvo njegove braće Edwarda i Andrewa te njihove sestre Mary. No kako radnja odmičenjih dvoje stvaraju posebnu vezu i otkrivaju da su zapravo sličniji nego što su mislili. Njihovom zbližavanju pomogla je i činjenica da je Billie uganula gležanj pa ju George kao pravi džentlmen nosi posvuda.

Sviđa mi se kako je autorica polako gradila njihov odnos, iako su odrastali zajedno, oni se tek sad zapravo upoznaju i uviđaju kako im se interesi preklapaju. Billie konačno u Georgeu vidi više od ukočenog i dosadnog tipa, a on u Billie više od osobe koja samo privlači pozornost i prkosi pravilima. Možda bi voljela da je sami kraj malo drugačije odradila, ali za sve ljubitelje Julie Quinn i povijesnih serijala svakako preporučujem i ovaj roman. Pravi fanovi Bridgertona ovo svakako neće propustiti pročitati.