RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

Nova recenzija 🤗
Moja ocjena: 5/5 👌
Sebastian Fitzek zasigurno je najuspješniji njemački autor psiholoških trilera i izdao je mnoštvo romana. Samo su četiri prevedena na hrvatski; kažem samo i ovim putem pozivam izdavače da se taj broj poveća jer ovaj čovjek zaista odlično piše. Trenutno u izdanju VBZ-a možete pronaći tri romana: Paket, Terapija i Sakupljač očiju, a ovaj zadnji o kojem pišem stiže iz Mozaik knjiga .
Prvo poglavlje bilo mi je dovoljno da me ova knjiga doslovno zatoči i pročitala bih ju u jednom čitanju da već nije bilo 2 ujutro pa sam morala stati jer se život nastavlja i sutra. 🤭
Ukratko o samom sadržaju: Guido Tramnitz serijski je ubojica koji je priznao dva ubojstva djece i nalazi se u psihijatrijskoj ustanovi. Max Berkhoff, nestali je dječak za kojeg se također smatra da ga je ubio Tramnitz, ali on to nikada nije priznao. Maxov otac odluči istragu uzeti u svoje ruke i ući u kliniku u kojoj se Tramnitz nalazi te ga prisiliti na priznanje.
Ovo je triler baš po mom ukusu; mračan, uvrnut, nepredvidiv, s brutalnim scenama koje nisu za svačiji želudac, sa složenom karakterizacijom likova i sa završetkom kojeg nikako i nikad ne bih mogla predvidjeti. Možda ćete u tome pronaći i pokoju nerealnu scenu, ali meni to nije nimalo zasmetalo. Ovaj autor jednostavno piše tako dobro da mu lako oprostim ako u nekim scenama ode korak predaleko.
Napetost u ovom romanu raste sa svakom idućom stranicom i ovo je jedna vrtoglava vožnja koja podiže puls. Volite li trilere, ali one prave trilere čije se scene pamte, ovog nemojte zaobići. 😉

Izvor: Knjigograd