William FitzAlan neustrašivi je ratnik koji ne staje ni pred kim. Od kralja za svoju vjernost dobio je novoosvojeni dvorac. A uz dvorac i prekrasnu ženu. Ta žena već ga godinama proganja u snovima, a sada mu je nadomak ruke. Cijeli život samo nju je želio, a sada kada je njegova on sanja o tome da i ona njega želi. Ali istina je zapravo jako drukčija. Ona ga ne želi, niti želi s njim dijeliti krevet i nježnosti u njemu. Jedini cilj mu je naučiti svoju novu ženu kako mu može vjerovati, ali mora i on naučiti vjerovati njoj. A kada ga okružuju ljudi koji pričaju protiv nje to onda baš i nije jednostavno.
Catherine je riskirala svoj život i život svojeg sina kako bi špijunirala vlastitog muža za kralja. I kako ju kralj nagradi kada su smaknuli njezinog muža zbog izdaje? Oduzme joj dvorac i njezinu slobodu. Sve to darovao je neustrašivom ratniku kojeg se boji više od vlastitog muža. Ali kako vrijeme prolazi tako ona otkriva da se iza neustrašivog ratnika krije nježan muškarac koji želi nježnost. Ipak, kako bi zadobio njezino povjerenje ona mora zadobiti njegovo, a njih okružuju tajne i spletke i to je veći problem nego što se čini. Njih dvoje moraju pronaći vjeru jedno u drugo prije nego što budu povrijeđeni.
Meni je knjiga odlična. Od prve do zadnje stranice je zanimljiva i uživala sam od početka do kraja. Stil ove autorice mi se sviđa. Ovdje su mi srce ukrali glavni likovi. I William i Catherine su mi odlični. I zanimljiv mi je izbor imena za njih. Autorica je stvorila jako realne likove. Vole, ali boje se da će im srce biti slomljeno. Vole, ali boje se da će biti povrijeđeni. Nesigurni su. Ne vjeruju na prvu i strah ih je budućnosti. Žele biti sretni, ali boje se napraviti zadnji korak. Upravo te karakteristike koje im je autorica dala čine ih realnim likovima i s njima se lakše poistovjetiti. A odmah ih je lakše i prihvatiti.
Ovo je zapravo prva knjiga serijala Svi kraljevi ljudi i ova knjiga je odličan početak tog serijala. Uz ove meni odlične likove u priči smo upoznali još pregršt zanimljivih likova za koje se nadam da će dobiti svoje vlastite priče u ovom serijalu.
Ova priča je puna uzbuđenja, napetosti i strasti koja se može osjetiti preko stranica. Knjiga se brzo čita jer je dinamična, ali to ne znači da zapleta ne nedostaje. Ima tu svega, od zapleta do sreće, tuge ljutnje, ali i strasti koja se provlači od početka do kraja. Uživala sam i sada samo jedva čekam ostale knjige iz serijala. Nadam se da će biti odlične poput ove.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke.