U trećem romanu autorice Alke Joshi pomnije upoznajemo Radhu, sada tridesetdvogodišnju majku dviju djevojčica i suprugu gospodina Pierra s kojima živi u Parizu. Iako je njezin život obogaćen dvjema kćerima, još se uvijek pokušava nositi s činjenicom da je kao mlada djevojka rodila i ostavila svog sina, odnosno prepustila ga drugoj obitelji. Odmak od tih misli pruža joj i posao kojeg obožava. Prije desetak godina je otkrila da posjeduje talent koji joj omogućava da za svaku mušteriju otkrije parfem koji joj savršeno pristaje. Sada je zaposlena u priznatoj parfumerijskoj kući i polako ali sigurno gradi svoju karijeru. Jedna sitnica koja narušava njezin uspješni poslovni put je nerazumijevanje od strane Pierra koji bi bio sretniji da manje vremena posvećuje poslu, a više članovima svoje obitelji. Unatoč tome preuzima vodstvo svog prvog velika projekta koji je odvodi put Indije, k voljenoj sestri Lakshmi koja će joj pomoći u radu na projektu. Dok su njih dvije posvećene poslu i provođenju zajedničkog vremena, Radhin sin odlučio ju je potražiti i na putu je za Pariz, što će promijeniti i uzdrmati mnoge živote.

Jako volim knjige Alke Joshi, stvorila je jako drage likove u okruženju drugačijem od onog u kakvom se ja nalazim pa s veseljem čekam njezine nove priče. Ovaj roman donosi neke nove zanimljivosti, primjerice o parfemima, nastanku istih i kombinacijama mirisa kako bi se zadovoljili mnogobrojni različiti ukusi. Sve informacije autorica je prenijela na zanimljiv i razumljiv način, uživala sam u čitanju i otkrivanju. Osim parfemima, autorica se ovdje veoma posvetila obiteljskim odnosima. Već na početku dosta prostora zauzimaju odnosi između Radhe i Pierra, kao i podjela obiteljskih poslova. Primjerice, Radha je ta koja uglavnom vozi djevojčice, jednom je muž imao taj zadatak i počeo se žaliti. Smatrao je da bi se ona trebala posvetiti isključivo obiteljskim poslovima, a zanemariti karijeru. Smetalo me što je odbijao vidjeti koliko je ona uspješna u svom poslu, koliko je on ispunjava i koliko puno joj donosi. Vjerujem da bi oboje bili sretniji kada bi si to osvijestio, odnosno barem joj dao priliku i malo razumijevanja. Ipak, koliko god me ljutio, mogla sam ga donekle razumjeti s obzirom na njegovo djetinjstvo i nedostatak majčine pažnje, o čemu ćete sami više otkriti čitajući.

Osim obiteljskih odnosa, puno prostora je autorica u ovoj knjizi dala temi roditeljstva. Imali smo prilike vidjeti i usporediti odnose Radhe i njezinih djevojčica, Pierra i njegove majke te Mathilde i njezine majke. Ne dobivaju sva djeca jednaku količinu roditeljske ljubavi i zanimljivo je proučavati kako se jednog dana odnose prema svojoj djeci, ali i roditeljima koji u nekom trenutku počnu ovisiti o njihovoj pomoći i podršci. Često se osuđuju djeca kada u nekom trenutku kao odrasle osobe ne žele voditi brigu o svojim roditeljima, a zaboravljamo da bi se u pozadini mogle skrivati neke priče iz njihovog djetinjstva koje su dovele do takvog ponašanja. Vjerujem da ćete i vi pronaći brojne srodne teme za promišljanje nakon čitanja pa vam prepuštam da ih istražite.

Od mene imate preporuku za čitanje ovog romana, ali i prethodna dva romana ove autorice. Za mene bi bio čista petica da mi nisu zasmetali neki neshvatljivi dijelovi, posebice jedna situacija oko Pierra i Radhe koja mi je bila nekako naprasno ubačena i potpuno nepotrebna. Nisam mogla pronaći razloge takvog ponašanja s njegove strane (i s još nečije, o čemu zaista ne smijem puno), ali već s prvim naznakama sam shvatila što se događa i čekala kada će se situacija zakomplicirati. Tu mi je nedostajalo neke dubine i pojašnjenja kako bi sve skupa bilo razumljivije i smislenije. Osim toga, sve drugo je na svom mjestu i zaista sam uživala u čitanju.