Recenzije velikih svjetskih bestselera u džepnom izdanju III. dio

Karijera zla“ vraški je pametna zagonetka s neočekivanim obratima na svakom uglu, a ujedno i napeta priča o muškarcu i ženi na raskršću u privatnom i profesionalnom životu.

Ove napete krimiće napisala je slavna J. K. Rowling, autorica romana o Harryju Potteru, pod pseudonimom Robert Galbraith. Prema ovim krimićima priprema se i TV serija za BBC One. ?

Naručite ih u kompletu uz 20% popusta i besplatnu poštarinu.

Komplet: Dudov svilac + Karijera zla

U nastavku pročitajte recenzije naših blogera o ovim uspješnicama koje su zaludile milijune čitatelja.

Dudov svilac

„Svidjela mi se ideja priče. Pisac napiše knjigu koja govori o tajnama poznatih izdavača i pisaca i onda je nađen mrtav. Odmah me zbog te ideje djelo privuklo više nego Zov kukavice koji mi je bio tako-tako. Sumnjao sam da će Robert (J.K.) napraviti ono isto što je Agatha Christie napravila u Orient Expressu (spoiler: svi putnici su ubili osobu koja im je smetala), ali to se ovdje nije dogodilo. Ne znate tko je krivac jer sumnjate na sve.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Učitaj se.

Karijera zla

„Karijera zla roman je koji je iskreno rečeno, napet do boli. Čita se brzinom svjetlosti i jednostavno osvaja na prvu. Inteligentno je to štivo sa odličnim psihološkim profilima likova koji su sve samo ne normalni. Ubojice su brutalne i nemilosrdne, detektivi su uporni i snalažljivi, a sve oko njih je ludi svijet koji skriva mnoge tajne. Priča je opširna, ali nimalo dosadna, prepuna je opuštenog humora i napetost samo raste te nema nikakve naznake gdje će svemu tome biti kraj. Što je tu zapravo kraj? Neobično zanimljiv detektiv koji želi osvetu, detektivka koja je emocionalno slomljena i potencijalni ubojica koje uživa kada amputira dijelove ljudskih tijela…pa tu kao da nema kraja.

Ovaj istražiteljski par odvest će vas na neobično i jako uzbudljivo putovanje kroz bolne prošlosti i brutalnu sadašnjost, a svemu je tome zaslužna J.K. Rowling, autorica serije romana o Harryju Potteru. „Karijera zla“ treći je krimi roman o istražitelju Cormoranu Strikeu, a svakako morate pročitati i prva dva („Zov kukavice“ i „Dudov svilac“) romana iz tog serijala jer ovo su krimići koji se ne propuštaju.

Napeta, slikovita i snažna priča povest će vas u stotine razmišljanja, dati vam materijala za suočavanje i pokazati što znači odabrati pravi put. Šokantne istine svako će malo isplivati na površinu i mnogi će se životi iz temelja promijeniti. Velika preporuka za ovaj roman uz koji sam ostala ugodno iznenađena i željna još takvim istražiteljskih priča koje vrve uzbuđenjem i strahom i želim još ovakvih hrabrih likova koji su doslovno bez dlake na jeziku.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Čarobni svijet knjiga.

„Jako dobar roman s obratima na svakom ćošku pun tajni, misterija i zločina jako dobro napisan krimić. Za mene je ova knjiga pravo otkriće zanimljiva i napeta od početka do kraja. Dvoje ljudi koji se bore protiv zlikovaca, muškarac i žena koji su na uglu privatnog i poslovnog života, jako zanimljivo ali i pomalo brutalno za one kao ja koji rijetko čitaju ovakvu vrstu knjiga ali moram reći da me ova knjiga oborila s nogu i nisam je mogla ispustiti iz ruke. Napeto i uzbudljivo štivo koje će vas oduševiti i zalijepiti za trosjed. Moje preporuke za ovaj izuzetan krimić.“ – cijelu recenziju pročitajte na blogu Knjiga i ja.