Recenzije Mozaikovih bestselera

Kad razmišljate o knjizi koju ćete ponijeti na godišnji odmor, knjigama za plažu ili jednostavno uživati nakon napornog radnog dana, najčešće ćete odabrati one koje se lako čitaju i koje vas uvuku u priču. No nije uvijek lako odabrati kvalitetan naslov, knjigu koju nakon nekoliko stranica nećete ispuštati iz ruku.

Ove se godine uživa u najnovijim uspješnicama Roberta Galbraitha (Srce crno kao tinta), A. F. Steadman (Skandar i fantomski jahač) i Alke Joshi (Francuski parfem na indijski način), a do tada ćemo se prisjetiti njihovih ranijih nastavaka.

Nakon romana „Zov kukavice“, „Dudov svilac“, „Karijera zla“, „Smrtonosno bijelo“ i „Nemirna krv“ stigao je šesti naslov iz serije kriminalističkih romana s detektivom Cormoranom Strikeom iz pera slavne J.K. Rowling, autorice legendarnog Harryja Pottera. Robert Galbraith je pseudonim J.K. Rowling, a za pisanje kriminalističkih romana odlučila se budući da taj žanr obožava kao čitateljica.

„Srce crno kao tinta“ dosad je najopsežniji naslov koji zaokružuje seriju veoma uspješnih kriminalističkih romana. Prvih pet knjiga Roberta Galbraitha oduševile su kako kritiku tako i brojne čitatelje, a u neodoljivom istražiteljskom paru uživalo je više od 11 milijuna čitatelja.

1. Mala od knjiga – Nemirna krv – tisuću stranica čistog užitka. Pročitala sam ih sve i uopće neću naglašavati koliko sam oduševljena. J.K. Rowling zaista je vrsna autorica i skidam joj kapu. Žena je uspjela napraviti ne jedan, nego već dva serijala za kojima luduje cijeli svijet! I tko zna gdje joj je kraj!
  2. Učiteljica čita – Definitivno su moj broj jedan kada su u pitanju detektivi i kriminalistički romani, ne mogu dočekati da ih nastavimo upoznavati i pratiti koliko su izvrsni u svom poslu, s nadom da će privatno napredovati jednako kao što to rade poslovno. Od mene imate najveću preporuku za sve knjige, kao i za seriju snimljenu po uzoru na njih. Praćenje dogodovština Strikea i Robin predstavlja čisti užitak, nemojte si ga uskratiti!
  3. Bookeraj – Pitak je, čita se lako, na kraju svakog poglavlja ima hook koji čitatelja vuče čitati dalje, iz čega proizlazi da je Galbraith zaista savladao tajne zanata pisaca krimića.

Poletite u čaroban svijet junaka i jednoroga kakve još niste vidjeli u drugom nastavku magičnoga pustolovnog serijala prikladnom za obožavatelje Harryja Pottera i Percyja Jacksona. „Skandar i fantomski jahač“ vodi vas u svijet krvoločnih jednoroga i hrabrih junaka. U ovoj priči postoje dvije vrste jednoroga: navezani i divlji. Divlji su jednorozi najopakije, najopasnije i najkrvoločnije zvijeri koje možete zamisliti. Oni nisu čupava, prijateljska bića koja smo navikli vidjeti u dućanima s igračkama, na ekranima ili na koricama rokovnika. Ovi su iznimno opasni. Ako na njih nabasate, male su šanse da ćete preživjeti. Prvi nastavak “Skandar i krađa jednoroga” oduševio je čitatelje diljem svijeta, pa tako i one u Hrvatskoj.

1. Knjige u svom filmu – Okretala sam stranice sve brže i brže što sam se bližila kraju! Jako napeto, pametno, britko i dovoljno duboko, puno tajni, zavrzlama, ali i građenja prijateljstva, podrške, prihvaćanja i povjerenja između četveročlane skupine. Svi u obitelji čitaju i onda svi komentiraju najdraže situacije, tajne koje se otkrivaju. Zabava za cijelu obitelj? Svakako!
  2. Čarobni svijet bajki – Skandara preporučam svim mladim čitateljima koji vole čaroliju, pustolovinu i radnju koja će vas iznenaditi, ali i vama starijim koji rado pobjegnete u svijet mašte i magije. Priča je ovo o prijateljstvu, tajnama koje uvijek izađu na vidjelo, prihvaćanju i povjerenju.

Stigao je treći i posljednji nastavak iz svima omiljene trilogije koja balansira između tradicionalnih i modernih vrijednosti daleke Indije. „Francuski parfem na indijski način“ vješto je i bogato izvezena narativna tapiserija u kojoj se isprepliću priče iz Lakshmina i Malikova života. Priča je to čiji intenzitet boja, mirisa, okusa i prikrivenih tajni očarava u cijelosti.

Svjetska uspješnica „Žena koja je slikala kanom“ oduševila je milijune čitatelja, što dokazuje i činjenica da je knjiga provela rekordan broj tjedana na popisima najprodavanijih romana New York Timesa, USA Todaya, Publisher Weekleya, Tortonto Stara, LA Timesa, a također je i našla svoje mjesto među knjigama koje su odabrane za čitanje u knjižnom klubu Reese Witherspoon Hello Sunshine.

1. PS.I love books – Žena koja je slikala kanom bila mi je odlična i ne mogu opisati svoje oduševljenje zbog činjenice da mi se nastavak podjednako svidio.
  2. Just Read – Meni je ova priča prava životna. Još jednom autorica me oduševila opisima Indije. Toliko nam lijepo opiše sve, od mjesta do ljudi, odjeće, nakita, hrane i građevina da sam se jednostavno osjećala kao da sam otplovila u prošlost na sva ta opisana mjesta. To je za mene veliki uspjeh kod ovakvih priča. Zbog toga ovaj stil pisanja meni ima neku svoju snagu. Još jedan veliki plus mi je divna naslovnica. Volim kada oduševljenje naslovnicom prati i sadržaj unutar korica knjige.
  3. Učiteljica čita – Nastavak romana Žena koja je slikala kanom donosi neku novu razinu napetosti i drugačije, veoma ozbiljne teme. Svidjelo mi se što je Malik dobio veliku pozornost u nastavku priče Kad razmišljate o knjizi koju ćete ponijeti na godišnji odmor, knjigama za plažu ili jednostavno uživati nakon napornog radnog dana, najčešće ćete odabrati one koje se lako čitaju i koje vas uvuku u priču. No nije uvijek lako odabrati kvalitetan naslov, knjigu koju nakon nekoliko stranica nećete ispuštati iz ruku.te se kroz knjigu izmjenjuju poglavlja njegova života i života Lakshmi.